ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 50107
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۷
  • 510 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم با دست خالی امنیت و عزت ما را حفظ کردند +تصاویر

مدافعان حرم با دست خالی امنیت و عزت ما را حفظ کردند +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، آیین گرامی داشتی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده بسیجی مدافع حرم شهید عادل سعد و بزرگداشت شهدای سعد شب گذشته برگزار شد.   طی این ویژه برنامه که در حسینیه ی علامه ی سعد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، آیین گرامی داشتی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده بسیجی مدافع حرم شهید عادل سعد و بزرگداشت شهدای سعد شب گذشته برگزار شد.

 

طی این ویژه برنامه که در حسینیه ی علامه ی سعد شهر امام (ره) برپا گردید جمعی از مسئولین محلی، نظامی و انتظامی از جمله فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، نماینده ی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج این شهرستان شرکت جستند.

 

همچنین اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان دزفول علی الخصوص بخش مرکزی و شهر امام (ره) در جلسه ی فوق حضور داشتند.

 

سخنرانی بصیرتی سردار عبدالفتاح اهوازیان عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت، مهم ترین بخش این برنامه به شمار می رفت.

اهوازیان در سخنان خود مدافعان حرم را بر هم زننده ی دسیسه های دشمنان دانست و اثرگذاری این شهیدان گرانقدر را در تحولات فرهنگی، اجتماعی جامعه اثبات کرد.

سخنران برنامه مهمترین عامل حفظ امنیت ملی و آرامش در منطقه را شهدای مدافع حرم همچون شهید سرافراز عادل سعد عنوان داشت.

عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت خاطر نشان کرد: مدافعان حریم اهل بیت (ع) با دست خالی نیز با دشمنان داعشی می جنگند و این امر نشان از بصیرت بالای آنها دارد و نه دلیلی دیگر.

وی با اشاره به اوضاع میدانی سوریه ابراز داشت: دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه ی مقاومت یک دفاع الهی است که امنیت و اقتدار ملی را نیز به دنبال دارد.

اهوازیان خاطر نشان کرد: متاسفانه اخیرا افرادی در مجلس شورای اسلامی مسابقه ی عکس سلفی بی عزتی به راه انداختند و آبروی ما را بردند.

عضو کمیته ی بیداری اسلامی و جبهه ی مقاومت در پایان سخنانش اضافه کرد: اما خوشبختانه شهید مدافع حرم عزیز محسن حججی آمد تا ننگ این سلفی بگیران را آب بکشد و صحنه ی شهادت او صحنه ی کربلا بود و به ما عزت و سربلندی داد.

اجرای زیبای گروه سرود و همخوانی و مدیحه سرایی معراج شهر امام با موضوع مدافعان حرم و شهید عادل سعد بخش بعدی آیین یادواره بود که حاضرین را به وجد آورد.

 

در ادامه ابوذر روحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که از شهر مقدس قم آمده بود حال و هوای خاصی به مراسم ارزشی یاد شده بخشید.

فرمانده ی بسیجی مدافع حرم شهید عادل سعد پانزدهم شهریور ماه سال گذشته برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و جبهه ی مقاومت در جنوب شهر حلب سوریه به فیض بزرگ شهادت نائل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.