ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50110
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
عاملان انفجارهای المقدادیه در دیالی ۲ نوجوان داعشی بودند

عاملان انفجارهای المقدادیه در دیالی ۲ نوجوان داعشی بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، یک مسئول در استان دیالی عراق روز یکشنبه (امروز) خبر داد عاملان حمله  انتحاری روز گذشته در یک منطقه مسکونی در «المقدادیه» دو نوجوان بوده اند. «عدنان التمیمی» رئیش شورای شهری المقدادیه (در ۳۵ کیلومتری شمال بعقوبه) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، یک مسئول در استان دیالی عراق روز یکشنبه (امروز) خبر داد عاملان حمله  انتحاری روز گذشته در یک منطقه مسکونی در «المقدادیه» دو نوجوان بوده اند.

«عدنان التمیمی» رئیش شورای شهری المقدادیه (در ۳۵ کیلومتری شمال بعقوبه) اعلام کرد که دو انتحاری داعشی طی روز گذشته و امروز خود را در محله جهاد در المقدادیه منفجر کردند که هر دو نوجوان بودند و سن یکی از آنها از ۱۵ سال تجاوز نکرده و مدل موی جوان پسندی هم داشته است.

التمیمی گفت که ۷۰ درصد انتحاری هایی که بعد از سال ۲۰۱۴ تا کنون خود را در این شهر منفجر کرده اند نوجوان بوده و از اهالی این منطقه هم نبوده اند.

به گفته او اقدام داعش در استفاده از نوجوانان برای حملات تروریستی خود پدیده ای است که نیاز به بررسی و تحقیق دارد.

یک تروریست انتحاری شب گذشته در نزدیکی یک ساختمان تجری در منطقه جهاد در شهر المقدادیه در استان دیالی خود را منفجر کرده که منجر به کشته و زخمی شدن ۹ نفر از جمله یک پلیس و چند شهروند غیرنظامی شده بود.

با توجه به ایجاد ممنوعیت آمد و شد در دیالی بعد از حمله شب گذشته، نیروهای امنیتی در ساعت های اولیه امروز در حین بازرسی تروریست دوم را در حالی که در یک گودال پنهان شده بود، پیدا کردند و بعد از درگیری با او پیش از اینکه خود را در میان نیروهای امنیتی منفجر کند، او را از پای در آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.