ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50112
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۰
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
توافق عبدالله صالح با رهبر انصارالله یمن برای بقای ائتلاف‌شان

توافق عبدالله صالح با رهبر انصارالله یمن برای بقای ائتلاف‌شان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پیشین یمن طی نشستی با اعضای کمیته کل حزب کنگره سراسری مردمی متبوع خود در صنعاء اظهار داشت که تماس مستقیم وی با عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله از طریق ویدئو کنفرانس در روز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهوری پیشین یمن طی نشستی با اعضای کمیته کل حزب کنگره سراسری مردمی متبوع خود در صنعاء اظهار داشت که تماس مستقیم وی با عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله از طریق ویدئو کنفرانس در روز چهارشنبه منجر به توافقات و تفاهماتی درباره یکپارچگی موضع ملی شده است.

سخنگوی این حزب اعلام کرد که صالح گفته است، دو طرف به تفاهمی در زمینه تقویت جبهه داخلی، لزوم پایبندی به آن، هدایت تمام تلاش‌ها و انرژی‌ها به سمت مقابله با دشمن و حل و فصل مسائل مربوط به شراکت دو طرفه رسیدند.

صالح مقابل اعضای حزبش به بررسی پرونده‌های مرتبط با شراکت و همکاری‌ با نیروهای انصارالله طبق توافقنامه‌های امضا شده میان کنگره سراسری مردمی و انصارالله پرداخت.

وی خاطرنشان کرد که ارتباطاتش با عبدالملک حوثی به بار نشست و موجب اطمینان مردم و از بین رفتن نگرانی‌هایشان در این زمینه شد.

از ۲۴ اوت، ائتلاف (حوثی و صالح) شاهد عمیق‌ترین بحران خود از زمان اعلام ائتلاف‌ سیاسی‌شان از بیش از یکسال پیش و نیز تشکیل شورای عالی سیاسی و دولت مشترک برای اداره مناطق تحت تسلط‌شان بود.

انصارالله در ۹ سپتامبر برخی مقامات وابسته به عبدالله صالح را از برخی موسسات دولتی برکنار کرد، این در حالی است که حزب صالح آن را نپذیرفت و این مساله را غیر الزام‌آور و مخل ائتلاف‌شان دانست. حزب عبدالله صالح خواهان مشارکت و همکاری دو طرف براساس قانون است و اینکه انصارالله همه پست‌ها را به انحصار خود در نیاورد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.