ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 50160
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۳
  • 416 بازدید
  • ارسال توسط :
نورانیت آموزش عالی کشور به انس جوانان با قرآن است

نورانیت آموزش عالی کشور به انس جوانان با قرآن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان روز یکشنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم، اظهار داشت: در دانشگاه های کشور جوانان زیادی هستند که در دل های آنها عشق به قرآن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان روز یکشنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم، اظهار داشت: در دانشگاه های کشور جوانان زیادی هستند که در دل های آنها عشق به قرآن و درک بیشتر معانی و مفاهیم این کتاب آسمانی و بالاتر از همه عمل کردن به قرآن سرشار است.
وی فضای معنوی موجود در دانشگاه های کشور را متاثر از ارتباط قلبی دانشگاهیان با قرآن مجید و تلاش برای تدبر بیشتر در کلام الهی عنوان کرد و افزود: جشنواره های قرآنی که هر سال برگزار می شود زمینه ساز بیش از پیش آشنایی نسل جوان و آینده ساز کشور با قرآن است.
وی با تقدیر از دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل اهتمام در انجام فعالیت های قرآنی، جشنواره مذکور را از نتایج پربار آن برشمرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی یکی از امیدهای آموزش عالی است و همواره در این دانشگاه اتفاق های خوبی در زمینه های گوناگون به ویژه فرهنگی شاهد هستیم.
محمدیان همچنین با اذعان به اهمیت هماهنگی بیشتر دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای، ابراز امیدواری کرد که این هماهنگی باعث سامان یافتن مسائل مهارتی کشور و ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان تحصیل کرده شود.
سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کشور با حضور بیش از 15 هزار تن در سه سطح دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار شد، این مسابقه ها از سال 84 به طور مرتب در حال انجام است و قم علاوه بر دوره فعلی میزبان 2 دوره گذشته آن نیز بوده است.
همچنین در این آیین از پدر شهید محسن حججی، شهید مدافع حرم که در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید نیز با اهداء لوح سپاس و نشان ایثار تجلیل به عمل آمد.
پیکر یکی از همرزمان شهید حججی نیز به محل برگزاری این آیین منتقل و به شکل با شکوهی با آن وداع شد.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.