ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50169
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) از استان البرز به مراسم اربعین حسینی(ع) اعزام می‌شود

موکب حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) از استان البرز به مراسم اربعین حسینی(ع) اعزام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام محمد صالحی ظهر امروز در نشست خبری که در آستان امامزاده حسن( ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: اگر محرم و خون اباعبدالله(ع) نبود عزت کنونی نصیب شیعیان نمی‌شد. وی افزود: هجمه دشمن به اسلام و فرهنگ اسلام با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام محمد صالحی ظهر امروز در نشست خبری که در آستان امامزاده حسن( ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: اگر محرم و خون اباعبدالله(ع) نبود عزت کنونی نصیب شیعیان نمی‌شد.

وی افزود: هجمه دشمن به اسلام و فرهنگ اسلام با ورود ماه مبارک محرم و حضور مردم انقلابی نقش بر آب می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان البرز با اشاره به کشتار مسلمان در سراسر جهان و اتفاقات اخیر در این زمینه در میانمار به نقش آمریکا و استکبار جهانی پرداخت و بیان کرد: ایران عزتمندترین کشور جهان اسلام است و عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون اباعبدالله (ع) است.

وی ضمن پرداختن به برنامه‌های این اداره و سند راهبردی بقاع متبرکه، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش‌هایی که انجام می‌شود این سند پر بارتر و  محقق‌تر شود.

صالحی گفت: دعوت از 35 مبلغ و روحانی از حوزه علمیه قم در این ایام از جمله برنامه‌هایی است که در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: امروز ثمره خون حضرت اباعبدالله(ع) را از حضرت زینب کبری(س) داریم و در راستای تبیین این هدف مقدس 5 تجمع خواهیم داشت و دسته‌جات بزرگ شهر با حضور در بقاع متبرکه عزاداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا همراه با کاروان کربلا در امام‌زادگان استان  برگزار می‌شود، عنوان کرد:  تجمعات دیگری در ماه صفر نیز با توجه به مناسبت‌های آن در استان البرز برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به راه‌اندازی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی،گفت: با کمک خیرین موکب حسینی در نجف اشرف برپا شده و  پرچم البرز در آنجا برافراشته می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان البرز با بیان اینکه برای راه‌اندازی موکب حسینی از خیرین  مانند گذشته همواره یار و همراه ما هستند گفت: 7 هزار غذای گرم در این ایام بین زائران حسینی توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه هفته وقف اقدامات این اداره کل به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: پیش‌بینی ما این است که در موکب حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) 340 هزار زائر پذیرایی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف استان البرز با بیان اینکه  100 هزار پرچم و علم برای مراسم اربعین در نجف به اهتزاز در می‌آید گفت: 150 قلم کالا با 10 دستگاه کامیون از ایران خریداری و به نجف اشرف برده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.