ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50179
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست سازمان همکاری اسلامی درمورد نسل کشی  مسلمانان روهینگیا در نیویورک

نشست سازمان همکاری اسلامی درمورد نسل کشی مسلمانان روهینگیا در نیویورک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا،سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در سایت اینترنتی خود اعلام کرد این نشست فردا دوشنبه (18 سپتامبر) در نیویورک برگزار می شود.انتظار می رود وزیران خارجه کشورهای عضو این سازمان به منظور هماهنگی برای بحث و تبادل نظر درباره مسایل مربوط به این سازمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا،سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در سایت اینترنتی خود اعلام کرد این نشست فردا دوشنبه (18 سپتامبر) در نیویورک برگزار می شود.
انتظار می رود وزیران خارجه کشورهای عضو این سازمان به منظور هماهنگی برای بحث و تبادل نظر درباره مسایل مربوط به این سازمان که در دستور جلسه فعلی سازمان ملل قرار دارد، نشست برگزار کنند.
کمیته وزارتی ویژه فلسطین نیز نشستی برای بررسی تحولات قضیه فلسطین برگزار خواهد کرد و یوسف العثیمین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی ریاست نشست بین المللی را برای حمایت از آوارگان فلسطینی برعهده خواهد داشت.
از سوی دیگر نشستی در سطح وزیران با گروه مرتبط با اقلیت مسلمانان روهینگیا که سالهاست تحت آزار و شکنجه وتبعید و پاکسازی قومی میانمار قرار دارند ، برگزار خواهد شد.
یورش نیروهای میانمار به مسلمانان روهینگیا در چند هفته گذشته موجب شده بیش از 300 هزار تن از ساکنان این منطقه به بنگلادش فرار کنند.
سازمان همکاری اسلامی همچنین اعلام کرد نشست های دیگری نیز با تیم های ارتباطی وزارتی مرتبط با سومالی، سیرالئون، مالی ، یمن، کشمیر، بوسنی و دشمنی ارمنستان علیه آذربایجان برگزار و و درباره وضعیت و تحولات این کشورها گفت و گو می کند.
سازمان همکاری اسلامی دومین نشست خود را نیز با گروه مرتبط با مسلمانان اروپا با هدف تقویت تفاهم و احترام بین مسلمانان مقیم غرب و جامعه مسلمانان و حمایت از حقوق آنان در سایه اسلام هراسی در کشورهای اروپایی برگزار می کند.
به احتمال زیاد دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در جریان برگزاری نشست عمومی سازمان ملل با تعدادی از رئیسان ، وزیران و مسئولان کشورهای عضو و غیر عضو دیدار و با آنان در باره مسایل مورد توجه مشترک بحث و تبادل نظر کند.
خاورم**1408** 1064
مترجم: اکرم کرمی ** فرشاد محسن زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.