ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50226
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقام خون قربانیان حمله تروریستی الناصریه عراق گرفته شد+ تصاویر

انتقام خون قربانیان حمله تروریستی الناصریه عراق گرفته شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اهل حق وابسته به نیروهای بسیج مردمی عراق برای گرفتن انتقام خون قربانیان حادثه تروریستی الناصریه که منجر به شهدت ده ها عراقی و تعدادی از زائران ایرانی شد عملیات گسترده ای را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اهل حق وابسته به نیروهای بسیج مردمی عراق برای گرفتن انتقام خون قربانیان حادثه تروریستی الناصریه که منجر به شهدت ده ها عراقی و تعدادی از زائران ایرانی شد عملیات گسترده ای را برای پاکسازی مناطق مرزی استان الانبار با سوریه انجام دادند.

نیروهای عراقی در ابتدای عملیات خود که با پشتیبانی نیروی هوایی عراق صورت گرفت توانستند خطوط دفاعی تروریست ها را درهم بشکنند و سپس جاده متصل به منطقه عکاشات را به طور کامل امن کنند.
نیروها توانستند در کمتر از شش ساعت درگیری با تروریست های داعش، مناطق《عکاشات، کارگاه عکاشات، مجتمع های مسکونی، ایستگاه H_3 و جاده بین عکاشات_القائم》 را به طور کامل آزاد کردند.
منابع میدانی اعلام کردند: نیروهای عراقی در جریان پاکسازی مناطق ذکر شده موفق شدند ده ها تروریست داعش را کشته و زخمی کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی وابسته به داعش را به غنیمت بگیرند.


با پاکسازی صورت گرفته علاوه بر امن تر شدن مناطق مرزی بین عراق و سوریه، خطر نفوذ تروریست های داعش به مناطق مرکزی استان الانبار کاهش یافت.
بخش هایی از غرب استان الانبار شامل مناطق مرزی و تعدادی منطقه از جمله القائم تحت اشغال گروه تروریستی داعش است.

گروه تروریستی داعش اواخر هفته گذشته با حمله انتحاری خود در منطقه الناصریه، ده ها عراقی و تعدادی از زائران ایرانی را به شهادت رساندند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.