ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50250
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش روسیه به اتهام زنی جدید پنتاگون

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع روسیه اتهامات پنتاگون مبنی بر حمله جنگنده‌های روس به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه که متحد واشنگتن هستند را تکذیب کرد. به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش پیش از این محدوده عملیات‌های نظامی‌شان در دیرالزور را به طرف آمریکایی ابلاغ کرده بودند […]

خبرگزاری ایسنا: وزارت دفاع روسیه اتهامات پنتاگون مبنی بر حمله جنگنده‌های روس به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه که متحد واشنگتن هستند را تکذیب کرد.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش پیش از این محدوده عملیات‌های نظامی‌شان در دیرالزور را به طرف آمریکایی ابلاغ کرده بودند و طی روزهای اخیر هیچ گونه درگیری میان داعش و دیگر طرف‌ها در شرق رودخانه فرات مشاهده نشده است.

در ادامه این بیانیه آمده است، نمایندگان ائتلاف ضد داعش خودشان می‌دانند که مشاوران نظامی‌شان چگونه بدون درگیری وارد پایگاه‌های داعش شده‌اند.

ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد، جنگنده‌های روسیه در سوریه اهداف مشخصی را هدف می‌گیرند و آمریکا از قبل از محدوده عملیات نظامی در دیر الزور مطلع بود.

کوناشنکوف درباره بیانیه پنتاگون در خصوص حمله جنگنده‌های روسی به نیروهای دموکراتیک سوریه تصریح کرد: کانال‌های ارتباطی ما با آمریکایی‌ها پابرجاست و شرکای آمریکایی از قبل محدوده عملیات نظامی ما را می‌دانستند.

در این بیانیه آمده است، در چارچوب این عملیات تنها تروریست‌ها هدف قرار می‌گیرند و سلاح‌ها و خودروهای آنها در دو کرانه شرقی و غربی رود فرات هدف گرفته می‌شود در واقع نیروهای روسیه در سوریه تنها اهدافی مشخص را در مناطق تحت کنترل داعش هدف می‌گیرند.

این در حالی است که دیده بان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است اعلام کرد، در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌هایی که روسی بوده‌اند دو منطقه البولیل و موحسن را در کرانه‌های غربی رود فرات در حومه شرقی دیر الزور بمباران کردند که به کشته شدن غیرنظامیان منجر شد.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، اوضاع مناطق کاهش تنش در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته به رغم ۱۵ مورد نقض آرام بوده است. این نقض‌ها شش مورد در غوطه شرقی، دو مورد در حماه، یک مورد در قنیطره، دو مورد در ادلب و چهار مورد در حلب بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.