ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50266
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
کم کاری مسئولین قم در معرفی شهدای مدافع حرم

کم کاری مسئولین قم در معرفی شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از قم فردا، چند سالی است که شهدای مدافع حرم با از خود گذشتگی و برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) در خارج از مرزهای ایران در حال  جانفشانی هستند این روزها کمتر کسی است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از قم فردا، چند سالی است که شهدای مدافع حرم با از خود گذشتگی و برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) در خارج از مرزهای ایران در حال  جانفشانی هستند

این روزها کمتر کسی است که قدر زحمات مدافعان حرم را نداند، شهدای مدافع حرم از احترام و جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اند  و این جایگاه توسط خود شهدا در قلب ها نفوذ کرده است زیرا مسئولین آنطور که باید و شاید به معرفی این شهدا نپرداخته اند.

این مسئله در قم نمود بیشتری پیدا کرده است و شهدای مدافع حرم در قم در مظلومیت بیشتری به سر می برند، زیرا از راه هایی ساده و آسانی که میتوان این شهدا را معرفی کرد هم غفلت شده است.

سالهاست بعد  از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای استفاده از تولیدات داخلی از جمله لوازم التحریر  بسیاری از مردم به سمت استفاده از لوازم التحریر ایرانی و اسلامی روی آورند،  تولید کنند گان نیز بعد از مدت ها از تصاویر شهدا بر روی لوازم التحریر استفاده می کنند که با استقبال خوب مردم و دانش آموزان مواجه شده است.

استفاده مصادیق فرهنگی غربی برای کودکان ناهنجاری‌های بسیاری را به همراه دارد که باید مردم و مسئولین فرهنگی در جلوگیری از این هجمه‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند، و با توجه به محبوبیت شهدای مدافع حرم این یک فرصت مناسب است که مسئولین فرهنگی  قم می توانند از آن بهره ببرند اما گویا برنامه ای برای استفاده از این فرصت مناسب در قم وجود ندارد.

معرفی شهدا از جمله شهدای مدافع حرم که این روزها بدون هیچ واسطه ای و در زمان حال در بین مردم حضور داشته و دارند از طریق لوازم التحریر در بین دانش آموزان می تواند راه گشا باشد.

مسئولین هر شهر و استان می توانند با حمایت از تولید کنندگان به معرفی شهدای مدافع حرم شهر خود بپردازند این مسئله  در قم هم  می تواند رخ دهد اما با گشت و گذار در بازار لوازم التحریر قم هیچ اثری از معرفی شهدای مدافع حرم قم وجود ندارد.

در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در قم به مدرسه خواهد رفت و مسئولین می توانند  به راحتی از نوشت افزار برای معرفی شهدای مدافع حرم استفاده کنند سرمایه گذاریبدون هزینه ای که سالهاست در قم مورد غفلت واقع شده است.

بحث لوازم التحریر با صور ایرانی – اسلامی در استان قم از چهار سال گذشته در مقابل هجمه‌های فرهنگی و خلاف شئونات اسلامی جدیت یافته است. اما با توجه به جمعیت شهر مقدس قم همچنین فرهنگ دینی مردم قم نیاز بیشتری برای عرضه محصولات فرهنگی در زمینه نوشت افزار وجود دارد همچنین علاوه بر تولید کنندگان نوشت افزار دیگر ارگان ها نیز مسئول هستند ،متاسفانه در نماد و الگو سازی برای کودکان و به خصوص دانش آموزان کوتاهی شده است.

مرضیه مهدیلو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.