ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50290
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
  • 149 بازدید
  • ارسال توسط :
دهلران تحت پوشش برنامه های پلیس در ایام اربعین قرار می گیرد

دهلران تحت پوشش برنامه های پلیس در ایام اربعین قرار می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران امروز به منظور برنامه ریزی و تدارک ویژه برای اربعین حسینی از پاسگاه های انتظامی مسیر تردد زائران در این شهرستان بازدید کرد. سرهنگ منوچهر مکی در این بازدیدها اظهار داشت: در ایام اربعین محور های مواصلاتی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دهلران امروز به منظور برنامه ریزی و تدارک ویژه برای اربعین حسینی از پاسگاه های انتظامی مسیر تردد زائران در این شهرستان بازدید کرد.

سرهنگ منوچهر مکی در این بازدیدها اظهار داشت: در ایام اربعین محور های مواصلاتی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی تحت کنترل و نظارت قرار می ‌گیرد و تمهیدات لازم در همین زمینه اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تمام نواقص و نیازمندی‌های این محور به راه و شهرسازی و سازمان راهداری اعلام‌ شده و تا اربعین رفع مشکل خواهند شد، تصریح کرد: پلیس راه‌های ارتباطی بین دهلران و استان خوزستان در حوزه استحفاظی خود را تحت کنترل و مدیریت قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه محل استقرار موکب‌ها نباید گره ترافیکی ایجاد کند، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس موجب ایجاد نظم،امنیت و آرامش بدون حادثه در ایام اربعین خواهد شد.

سرهنگ مکی با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌ها برای نظم و امنیت در محور های مواصلاتی شهرستان دهلران استفاده می‌شود، از سازمان امداد و نجات خواست نیرو و تجهیزات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در محل تردد زائران مستقر کنند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین به‌ صورت شبانه روزی مسیر تردد زائران اربعین پایش و کنترل می‌شود و رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنوان کرد: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس برای نظارت بر تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر خواهند شد.

سرهنگ مکی در پایان تصریح کرد: پلیس با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش خواهد کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.