ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50302
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت 16 یمنی در دو جنایت جدید سعودیها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، متجاوزان سعودی با ارتکاب قتل عامی جدید در یمن، 12 نفر را که بیشتر آنان زن و کودک بودند به شهادت رساندند.این 12 نفر در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یک دستگاه خودرو غیر نظامی به شهادت رسیدند. چهار نفر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز، متجاوزان سعودی با ارتکاب قتل عامی جدید در یمن، 12 نفر را که بیشتر آنان زن و کودک بودند به شهادت رساندند.
این 12 نفر در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به یک دستگاه خودرو غیر نظامی به شهادت رسیدند. چهار نفر از شهدا زن و چهار نفر دیگر کودک بودند. چهار غیرنظامی دیگر نیز در تعز در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به خودروی آنان شهید شدند.
تازه ترین مورد از جنایات سعودیها، قتل عام دیشب بود که در منطقه حریب القرامیش در استان مأرب رخ داد و جنگنده های سعودی به یک خودرو در جاده شهرستان حریب القرامیش حمله کردند و همه سرنشینان آن را به شهادت رساندند.
صحنه های هولناک این قتل عام و تصاویر کودکان به خاک و خون کشیده شده و اجساد سوخته، نشان کینه عمیق متجاوزان سعودی علیه یمن و باردیگر دلیل شکست سنگین متجاوزان در میدان جنگ و در رویارویی با ارتش و کمیته های مردمی یمن است.
متجاوزان در انتقام این شکستهای سنگین، به ارتکاب هولناکترین جنایات اقدام می کنند و می خواهند آنچه را نمی توانند با رویارویی مستقیم به دست آورند، با ترساندن و تروریسم به دست آورند.
شبکه تلویزیونی المسیره نیز گزارشی را درباره جنایات متجاوزان سعودی در حمله به مسافران در جاده ها پخش کرد.
المسیره همچنین تصاویری از جنایت سعودی ها در حمله به منطقه مقبنه در استان تعز پخش و اعلام کرد جنگنده ها به یک دستگاه کامیون در این منطقه حمله کردند که به شهادت چهار نفر منجر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.