ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5031
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
قرارگاه رسانه ای جبهه مقاومت در مازندران تشکیل شد

قرارگاه رسانه ای جبهه مقاومت در مازندران تشکیل شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن افشار عصر امروز در نخستین جلسه تشکیل قرارگاه رسانه ای جبهه مقاومت با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: قرارگاه رسانه‌ای در حمایت از مدافعان حرم پرچم یا زینب (س) را ایجاد کردیم. […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن افشار عصر امروز در نخستین جلسه تشکیل قرارگاه رسانه ای جبهه مقاومت با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: قرارگاه رسانه‌ای در حمایت از مدافعان حرم پرچم یا زینب (س) را ایجاد کردیم.

وی افزود: شهادت مظلومانه مدافعان حرم در مازندران، لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر قرارگاه رسانه‌ای برای موج‌سازی مثبت در انتشار فرهنگ شهادت را فراهم کرده و لازم است همه اصحاب رسانه دیداری و شنیداری با عزم راسخ کنار هم قرار بگیرند.

افشار در زمینه استقبال از شهدای مدافع حرم در مازندران، گفت: فردا مازندران میزبان سردار سلیمانی مسئول اردویی سازمان بسیج کشور در حسینیه عاشقان قائم‌شهر از ساعت 16 تا 18 عصر خواهد بود.

وی خطاب به اهالی رسانه مازندران بیان کرد: در پشتیبانی جبهه رسانه‌ای باید همت کرد تا زوایای تلاش مدافعان حرم بازگو شود.

رئیس بسیج رسانه مازندران با تاکید بر اینکه در بحث محتوا مشکل داریم و امروز در پاسخگویی به شبهات باید تعجیل کنیم, تصریح کرد: امیدواریم با تلاش جدی، حرکت زینبی شهدای حرم را منعکس کنیم.

افشار بیان کرد: خط مقدم جبهه امروز مقاومت در دستان رسانه‌ها بوده و پشیبانی از  رسانه را انجام خواهیم داد.در تولید محتوا مشکل داریم و فضا در بسیج رسانه در استقبال از همه رسانه‌ها مهیاست.

رئیس بسیج رسانه استان تاکید کرد: امروز ستاد پشتیبانی رسانه ای از جبهه مقاومت در استان تشکیل شد.

رئیس بسیج رسانه مازندران با تاکید بر لزوم تدوین استراتژی رسانه‌ای با حضور اصحاب رسانه، گفت: امروز قصد داریم موج رسانه‌ای در زمینه جبهه مقاومت داشته باشیم و از همه فعالان رسانه  ایدر این زمینه دعوت می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن