ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50322
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: 10 میلیون کودک یمنی به کمک نیاز دارند

سازمان ملل: 10 میلیون کودک یمنی به کمک نیاز دارند

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که تقریبا 10 میلیون کودک در یمن به کمک نیاز دارند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از آناتولی؛ دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به بحران انسانی در […]

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که تقریبا 10 میلیون کودک در یمن به کمک نیاز دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از آناتولی؛ دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر با اشاره به بحران انسانی در یمن، اعلام کرد: “تقریبا 10 میلیون کودک یمنی به کمک نیاز دارند”.
در این پیام توییتری آمده است: “درگیری های یمن باعث لکه دار شدن شرافت انسانی و افزایش نیازهای اساسی بویژه کودکان این کشور شده است”.
پیشتر صندوق کودکان سازمان ملل «یونسیف» نیز اعلام کرد بود: از 27 آوریل سال جاری تاکنون 636 هزار نفر از جمله 150 هزار کودک زیر 5 ساله یمنی به بیماری وبا مبتلا شده اند.
برهمین اساس، 380 هزار کودک یمنی زیر 5 سال در معرض سوء تغذیه شدید قرار داشته و با خطر مرگ مواجه هستند و از سوی دیگر این آمار در حال افزایش است. طبق آمارهای سال 2014، قبل از آغاز جنگ در این کشور 160 هزار کودک دچار سوء تغذیه بودند که در سال 2015 این تعداد به 210 هزار و در سال 2016 به 360 هزار نفر رسیده است.
گفتنی است درگیری‌های میان نیروهای دولتی و نیروهای مقاومت مردمی یمن با شبه نظامیان حوثی و طرفداران علی عبدالله صالح رئیس جمهور برکنار شده این کشور، از ماه مارس 2015 تاکنون در استان‌های مختلف این کشور ادامه دارد و باعث به وجود آمدن شرایط حاد بهداشتی، تضعیف شدید اقتصاد و فقر در این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.