ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50340
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
  • 294 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف، دورسازی بمب و جلو گیری از انفجار درشهر در نجف آباد

کشف، دورسازی بمب و جلو گیری از انفجار درشهر در نجف آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این خودروی حامل بسته انفجاری، یکشنبه شب در خیابان شیخ بهایی جنوبی و در نزدیکی مسجد امیرالمومنین شهر نجف آباد پارک شده بود که مورد شناسایی قرار گرفت. نیروهای امداد و نجات،و ماموران انتظامی و امنیتی بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این خودروی حامل بسته انفجاری، یکشنبه شب در خیابان شیخ بهایی جنوبی و در نزدیکی مسجد امیرالمومنین شهر نجف آباد پارک شده بود که مورد شناسایی قرار گرفت.
نیروهای امداد و نجات،و ماموران انتظامی و امنیتی بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به این منطقه، تدابیر ویژه ای در این خصوص اتخاذ کردند.
در اولین اظهار نظر پیرامون این حادثه ،فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف گفت: حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه شب در پی گزارشهای مردمی مبنی مشکوک بودن یک خودروی هبوندا، پلیس 110 در محل حاضر شده و در بررسی اولیه متوجه می‌شوندکه بسته مشکوکی زیر این ماشین قرار گرفته است.
سردار سیف‌الله رشیدزاده افزود: همه علائم نشان می داد که یک بسته انفجاری درخودروی مذکور کار گذاشته شده به همین جهت در تماس با لشکر، درخواست شد ونیروهای چک و خنثی در محل حاضر شدند.
فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف تصریح کرد: نیروی انتظامی منطقه را محصور کرد و ماموران چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن را ایجاد کردند تا بسته را از محل دور کنند.
وی در گفتگو با کانال سپاه قدس بیان کرد: این بسته در واقع در آن لحظه، امکان ریسک را به ما نمی‌داد، بنابراین نیرهای ما بسرعت تلاش کردند که بسته مشکوک را از منطقه خارج کنند.
سردار رشیدزاده افزود: این بسته چراغ چشمک‌زن، سیم برق و شکل خاصی داشت که احتمال هرگونه خطر را می‌داد بنابراین فرصت باز کردن آن نبود و با امکانات آن را از منطقه خارج کرده و در بیرون شهر منفجر کردند.وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.
در همین حال برخی منابع غیر رسمی قدرت تخریب این بسته انفجاری را زیاد دانسته و می گویند اگر در محلی که کار گذاشته شده منفجر می شد خسارت سنگینی برجای می گذاشت .
طبق گزارش های رسیده با تلاش و خود گذشتگی ماموران حاضر در صحنه، این بسته انفجاری از محل کارگذاری شده جدا و بسرعت بوسیله خوروی تویوتا به خارج از شهر منتقل و منفجر شد، بگونه ای که صدای انفجار آن در شهر نجف آباد شنیده شد.
مردم تاساعتی پس از انتقال بسته انفجاری در خیابان و محل کشف آن مشاهده می شدند اما هم اکنون وضعیت شهر کاملا عادی و تحت کنترل است.
خبرنگار: کریمی ** انتشار: سلطانمرادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.