ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5035
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
حرمت شهدای مدافع حرم در جشن‌های روز جوان نگه‌ داشته شود

حرمت شهدای مدافع حرم در جشن‌های روز جوان نگه‌ داشته شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، ایمان پویامهر بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته جوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران اظهار کرد: رشادت و از خودگذشتگی این عزیزان در مبارزه با تکفیری‌ها ذهن‌ها را به سمت ایثار و رشادت هشت […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، ایمان پویامهر بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته جوان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران اظهار کرد: رشادت و از خودگذشتگی این عزیزان در مبارزه با تکفیری‌ها ذهن‌ها را به سمت ایثار و رشادت هشت سال دفاع مقدس لشکر 25 کربلا می‌برد.

وی افزود: امروز همه ما آسوده سر بر بالین می‌گذاریم و با امنیت در جامعه زندگی می‌کنیم و این آسودگی و امنیت را مدیون خون این جوانان هستیم.

معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر به اعیاد پیش رو اشاره کرد و گفت: از همه نهادها و دستگاه‌هایی که مجری جشن‌ها هستند تقاضا داریم تا در کنار برپایی جشن، حرمت شهید مدافع حرم شهرستان، شهید محمد بلباسی را نیز حفظ کنند.

وی در ادامه به ولادت حضرت علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان اشاره و خاطر نشان کرد: قسمت زیادی جمعیت شهری قائم‌شهر را جوانان پویا تشکیل داده‌اند و از این رو، روز جوان در شهرستان اهمیت خاصی دارد.

معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر افزود: جوانان در حوزه‌های همچون اقتصاد، توسعه و تولید نقش بسزایی دارند و اگر دولت و جامعه به این قشر توجه ویژه نکند و مشکلاتشان را پیگیری کنند جامعه دچار آسیب اجتماعی می‌شود.

پویامهر جوانان را  جزو حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه برشمرد و تصریح کرد: جامعه‌ای موفق و پویا است که در آن به قشر جوان اهمیت و بهاء داده شود. 

وی در پایان گفت: در مراسمی که به مناسبت روز جوان برگزار می‌شود از نخبگان شهرستان قائم‌شهر در صنوف مختلف تجلیل و قدردانی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن