ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50357
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۵۳
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: 10 میلیون کودک یمنی به کمک‌های بشردوستانه فوری نیازمندند

سازمان ملل: 10 میلیون کودک یمنی به کمک‌های بشردوستانه فوری نیازمندند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز یکشنبه اعلام کرد ده میلیون کودک یمنی به علت درگیری‌ها در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند. این دفتر در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: «جنگ و […]

سازمان ملل: 10 میلیون کودک یمنی به کمک‌های بشر دوستانه فوری نیازمندندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد روز یکشنبه اعلام کرد ده میلیون کودک یمنی به علت درگیری‌ها در یمن به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

این دفتر در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: «جنگ و خشونت در یمن باعث شده است شهروندان غیرنظامی در این کشور به خصوص کودکان به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز پیدا کنند.»

یمن بیش از دو سال است هدف تجاوز عربستان و متحدان منطقه‌ای آن قرار گرفته است. جنگ و خونریزی در یمن به کشته شدن حدود ده هزار نفر و زخمی شدن ده‌ها هزار نفر دیگر و همچنین نابودی بخش زیادی از تاسیسات زیربنایی این کشور منجر شده است.

گزارش‌های صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) حاکی از آن است که از زمان شیوع وبا در ۲۷ آوریل گذشته تا روز یکشنبه گذشته، ۱۵۰ هزار کودک یمنی زیر پنج سال به این بیماری مبتلا شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.