ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5037
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
تمامی جشن‌های اعیاد شعبانیه در کتابخانه‌های عمومی مازندران لغو شد

تمامی جشن‌های اعیاد شعبانیه در کتابخانه‌های عمومی مازندران لغو شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از خبر ارسالی روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی مازندران، به دستور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم استان، تمامی جشن‌های کتابخانه‌های عمومی مازندران در اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی لغو شد. عمرانی در نامه خود به روسای […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از خبر ارسالی روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی مازندران، به دستور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم استان، تمامی جشن‌های کتابخانه‌های عمومی مازندران در اعیاد شعبانیه تا اطلاع ثانوی لغو شد.

عمرانی در نامه خود به روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان آورده است: همانگونه که مستحضر هستید جمعی از مازندرانی‌های مدافع حرم که در دفاع از حریم اسلام و حرم اهل بیت (ع) به جهاد در مقابل عناصر پلید تکفیری مشغول بودند، مظلومانه به شهادت رسیدند.

از این رو شایسته است با عنایت به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ضمن لغو هرگونه مراسم جشن در کتابخانه های عمومی استان تا اطلاع ثانوی، فضای کتابخانه‌ها را به تصاویر شهدای مدافع حرم مزین کرده و در اسرع وقت مراتب را به اطلاع کتابخانه‌های عمومی برسانید.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، محمد بلباسی از  قائم‌شهر، علی جمشیدی از نور،  رضا حاجی‌زاده از آمل، حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل، سیدجواد اسدی و محمود دادمهر از ساری، سعید کمالی از میاندورود، علیرضا بربری از بابلسر، علی عابدینی از  فریدونکنار، حسین مشتاقی از نکا، رحیم کابلی و  یدالله قنبری از بهشهر، 13 شهید مدافع حرم مازندرانی بوده که 17 اردیبهشت در درگیری با داعشیان در خان طومان سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن