ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50370
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۳۲
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره 93 شهید بخش ماهان کرمان برگزار می‌شود

یادواره 93 شهید بخش ماهان کرمان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ماهان، در آستانه ماه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، یادواره 93 شهید والامقام بخش ماهان کرمان برگزار می‌شود. فرمانده سپاه ماهان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: ستاد برگزاری یادواره شهدای ماهان از حدود دو ماه گذشته تشکیل و تاکنون سه جلسه برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ماهان، در آستانه ماه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع)، یادواره 93 شهید والامقام بخش ماهان کرمان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ماهان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: ستاد برگزاری یادواره شهدای ماهان از حدود دو ماه گذشته تشکیل و تاکنون سه جلسه برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم تشکیل شده است.

حسن شیخ‌علی‌بابایی با بیان اینکه بخش ماهان 93 شهید دارد که 82 شهید در گلزار شهدای شهر ماهان مدفون است گفت: در بخش ماهان 14 شهید گمنام را میزبانی می‌کنیم که افتخار حضور 3 شهید گمنام دفاع مقدس در شهر ماهان را داریم.

وی با اشاره به اینکه هجدهمین یادواره 93 شهید بخش ماهان در آستانه ماه محرم در روز پنجشنبه 30 شهریورماه جاری همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می‌شود افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان کرمان، سپاه ثارالله و اداره برق در برگزاری این یادواره همکاری ویژه دارند.

دبیر ستاد برگزاری هجدهمین یادواره شهدای ماهان از سخنرانی سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مداحی مداح اهل بیت‌(ع) روح‌الله علیرضائی در این یادواره خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این مراسم معنوی در حرم شهدای گمنام ماهان برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم شهیدپرور کرمان برای حضور در یادواره 93 شهید بخش ماهان گفت: در حاشیه برگزاری این یادواره نمایشگاهی از دوران دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه آثار شهدای بخش ماهان نیز توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.