ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50380
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۴۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه آبدانان: شکوفایی فرهنگ عاشورا مدیون عزاداری های سنتی است

امام جمعه آبدانان: شکوفایی فرهنگ عاشورا مدیون عزاداری های سنتی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری شامگاه یکشنبه در همایش هیات های مذهبی شهرستان آبدانان ، هیات های مذهبی را طلایه داران خدمت به معارف الهی ذکر کرد و افزود: ماه پرشور و با عظمت محرم منشا همه مبارزات حق علیه باطل و خیزش های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری شامگاه یکشنبه در همایش هیات های مذهبی شهرستان آبدانان ، هیات های مذهبی را طلایه داران خدمت به معارف الهی ذکر کرد و افزود: ماه پرشور و با عظمت محرم منشا همه مبارزات حق علیه باطل و خیزش های انقلابی و بصیرت افزایی های دینی است.
وی عزاداری سرور و سالار شهیدان را اوج عبادت و بندگی خدا عنوان کرد و یادآور شد: بسترسازی های لازم، اطلاع رسانی به موقع، هماهنگی های بین بخشی و اقناع افکار عمومی از مهم ترین وظایف و رسالت مسئولان تشکل های مردمی است.
امام جمعه آبدانان با تجلیل از ذاکران ، مداحان و متولیان عزاداری سرور و سالار شهیدان اضافه کرد: دست اندرکاران مراسم ماه محرم لازم است با دعوت از علما و روحانیون و همچنین جذب و تشویق جوانان و نوجوانان در قالب برنامه های منسجم و متنوع بر شکوه و عمق بخشی به آئین های عزاداری در سطح شهرستان بیافزایند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آبدانان نیز در این مراسم گفت: امسال 700 نفر از معتمدان و عناصر فعال فرهنگی در قالب 630 تشکل مردمی در سه شهر و 43 روستا مسئولیت برگزاری مراسم دهه اول محرم را در شهرستان بر عهده دارند.
حجت الاسلام احمد اسماعیلی افزود: 30 نفر از مبلغان علوم دینی از حوزه های علمیه قم و روحانیون مقیم دهه اول محرم مشغول اقامه عزای مصیبت حضرت امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت در سطح شهرستان آبدانان خواهند شد.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: شهریارحیدری فر
7174/6119

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.