ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50421
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۱
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرکل اتحادیه جهان اسلام: خشونت‌ها علیه مسلمانان روهینگیا تفاوتی با جنایت‌های داعش ندارد

دبیرکل اتحادیه جهان اسلام: خشونت‌ها علیه مسلمانان روهینگیا تفاوتی با جنایت‌های داعش ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط، محمد العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام، در گفتگوی اختصاصی با این روزنامه تاکید کرد جنایت‌ها علیه مسلمانان روهینگیا، اقدامی تروریستی است و تفاوتی با اقدامات گروه تروریستی داعش ندارد. او گفت: اتحادیه […]

دبیرکل اتحادیه جهان اسلام: خشونت‌ها علیه مسلمانان روهینگیا تفاوتی با جنایت‌های داعش نداردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط، محمد العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام، در گفتگوی اختصاصی با این روزنامه تاکید کرد جنایت‌ها علیه مسلمانان روهینگیا، اقدامی تروریستی است و تفاوتی با اقدامات گروه تروریستی داعش ندارد.

او گفت: اتحادیه جهان اسلام آمادگی دارد در صورتی که شرایط سیاسی فراهم شود یک هیئت رسمی به میانمار اعزام کند تا اوضاع مسلمان روهینگیا و خشونت‌هایی را که علیه این گروه اقلیت در این کشور اعمال می‌شود، از نزدیک بررسی کند.

دبیرکل اتحادیه جهان اسلام تاکید کرد: مسلمانان روهینگیا با جنایت‌هایی روبرو هستند که در چارچوب اقدامات تروریستی قرار دارد و تفاوتی با افراط‌گری‌ها و خشونت‌های داعش و القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی ندارد.

العیسى، دیروز در حاشیه کنفرانس بین المللی روابط تمدن‌های آمریکا و جهان اسلام در نیویورک تصریح کرد: اتحادیه جهان اسلام در زمینه اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار به دو رویکرد مهم پرداخته است؛ نخستین رویکرد، محکومیت شدید این جنایت‌هاست، به طوری که این اتحادیه خشم شدید مردمی، اسلامی و انسانی را از خشونت‌هایی که علیه مسلمانان روهینگیا صورت می‌گیرد، اعلام کرده است. دومین رویکرد نیز ارائه کمک‌های لازم از طریق کمیته امداد اسلامی، به مسلمانان، پناهندگان و آوارگان روهینگیایی در بنگلادش و تایلند است.

او در ادامه اظهارات خود گفت: موضع اتحادیه جهان اسلام در برابر اقدامات افراط‌گرایانه‌ای که با نام دین اسلام صورت می‌گیرد و از نام دین سوء استفاده می‌شود و بهانه‌ای برای منافع حزبی و شخصی قرار داده می‌شود، در تبیین حقیقت اسلام به جهان خلاصه می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.