ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5045
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
آملی‌ها برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت دعای توسل خواندند

آملی‌ها برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت دعای توسل خواندند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردم این شهرستان هزار سنگر امشب برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت سوریه و مدافعان حرم آل‌الله مراسم دعای توسل قرائت کردند. این مراسم به صورت خودجوش با همکاری هیأت‌های مذهبی و مردم ولایت‌مدار در حسینیه لاله‌های زهرایی، مجاورت مزار پنج شهید گمنام […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردم این شهرستان هزار سنگر امشب برای پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت سوریه و مدافعان حرم آل‌الله مراسم دعای توسل قرائت کردند.

این مراسم به صورت خودجوش با همکاری هیأت‌های مذهبی و مردم ولایت‌مدار در حسینیه لاله‌های زهرایی، مجاورت مزار پنج شهید گمنام و بقعه میرحیدر آملی واقع در بلوار شهید احمد امین طبرسی برگزار شد.

بررسی تحولات اخیر در سوریه و آخرین وضعیت رزمندگان لشگر 25 کربلا از مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

معاون اسبق هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران در این مراسم، اظهار کرد: مدافعان حرم اهل بیت افرادی هستند که در راه شهید و شهادت قدم برمی‌دارند و گام‌‌های‌شان استوار و مستحکم است.

احمد کوهستانی افزود: 13 مدافع حرم از لشکر 25 کربلا طی چند روز گذشته مظلومانه در منطقه خان‌طومان سوریه به شهادت رسیدند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع در مسیر اهداف اهل بیت باعث پایداری دین اسلام شده و این خون‌های پاکی که به زمین می‌ریزد ثمرات بزرگی را به همراه دارد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، 13 نفر از رزمندگان سپاه کربلای مازندران طی روزهای اخیر در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در منطقه خان‌طومان به شهادت رسیدند که همگی اهل مازندران و از لشکر 25 کربلا بودند.

شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده در این بین اهل شهرستان آمل بوده که متاهل و دو فرزند دختر و پسر داشت.

بعد از شهیدان مدافع حرم حاج اسماعیل حیدری، مهندس هادی جعفری و روح‌الله صحرایی، شهید رضا حاجی‌زاده چهارمین شهید مدافع حرم این شهرستان محسوب می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن