ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5047
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۳۹
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعِ مدافع حرم باش

مدافعِ مدافع حرم باش

مفهوم حرم، خصوصا اگر نسبتی داشته باشد با زینب کبری (س)، نه تنها برای شیعه بلکه برای همه آزادگان جهان، سرشار از جذبه و حرارتی است بی پایان. شیعه، هزار سال در این ماتم گریسته است که چرا نبود تا از «حرم» دفاع کند. سخن گفتن از زینب (س) در وسع فهم ما نیست و […]

مفهوم حرم، خصوصا اگر نسبتی داشته باشد با زینب کبری (س)، نه تنها برای شیعه بلکه برای همه آزادگان جهان، سرشار از جذبه و حرارتی است بی پایان. شیعه، هزار سال در این ماتم گریسته است که چرا نبود تا از «حرم» دفاع کند. سخن گفتن از زینب (س) در وسع فهم ما نیست و آنچه شایسته است این است که ارجاع بدهیم به فضایل بی انتهایی که امامان معصوم از بانوی مکرمه گفته اند، قلم‌های امثال نگارنده در وصف کمالاتش فرسوده می شود و گوشه ای از مقام آن بانوی مجلله بازگو نتواند شد. این است راز سر سپردن مدافعین حرمش. در این سیر نیز مکان ها آبرو و ارج و قرب پیدا می کنند.

در روزهای اخیر این « خان طومان» است که برای من و تو نامی فراموش نشدنی خواهد شد. کسی که جسته و گریخته اخبار درگیری در شهر خان طومان در حومه جنوبی شهر حلب سوریه را دنبال می کند، چهار ستون تنش به لرزه در می آید. دیشب که من و تو، راحت زیر نسیم خنک پنکه و کولرخفتیم که داغ نکنیم، چه داغها که بر چه دلها نشست…

چه نوعروسانی که بیوه گشتند، چه کودکان معصومی که یتیم گشتند، چه چشمانی که منتظر بر در نشستند، چه پدر و مادرهایی که برای سلامت بازگشتن فرزند خود، صلوات نذر کردند و چه بچه هایی که هنگام بازگشت از مدرسه، تصویر پدرخود را بر بالای در خانه خواهند دیدند که با عنوان «شهید مدافع حرم» مزین شده است. خیالمان راحت باشد کسانی هستند که در اوج عشق، از پدر و مادر و زن و فرزند خود بریده اند، تا ما، در امنیت کامل به سر بریم و اینها از کسان به مدافع حرم ارتقاء یافتند و ما همان کسانی هستیم که بودیم.

بفهمیم یا نفهمیم! مدافعان حرم به وظیفه عقلی و شرعی و میهنی خویش عمل می کنند. حتی اینکه عده ای ریشخندشان بزنند و بگویند ماهی فلان تومان حقوق ستانده اند! ذره ای در ایمان آنها خلل ایجاد نکرد و نخواهد کرد … درست همچون 8 سال دفاع مقدس.

سید شهیدان اهل قلم آوینی بزرگ هنوز در گوشمان نجوا می زند؛ «کربلا را تومپندار که شهری است در میان شهرها و نامیست در میان نامها، نه؛ کربلا حرم حق است». حرم حق اکنون جبهه های مقاومت اسلامیست، آنجاست که صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی اهل بیت(ع) را، مظلومیت حرم حضرت زینب(س) را عده ای شنیدند و رفتند و خواهند رفت البته نه فقط از ایران اسلامی که جویندگان حق از هرجای عالم.

عدم توانایی امثال «بی‌بی‌سی» و منافقان در تحلیل موضوع دفاع از حرم، چیز عجیبی نیست. بی‌بی‌سی از حمله وحشیانه جبهه متحد آمریکا، انگلیس، عربستان، ترکیه، قطر، اردن و امارات و برخی دول غربی دیگر به یک کشور مستقل حرف نمی‌زند، اما از دفاع مظلومانه و جانانه جبهه مقاومت، ناراحت و سرخورده شده وکینه‌ورزانه به تئوری‌سازی ساحرانه می‌پردازد. بی‌بی‌سی، مدافعان حرم وجبهه مقاومت را «مدافعان اسد» می‌خواند تا ناخواسته ضعف خود را در فهم معارف اسلام و پادویی خود را برای سرپا نگهداشتن مولود نامبارک استکبار و رژیم منحوس انجام دهد.

حرم، صاحبی دارد؛ و آن صاحب، دوباره کسانی را به نگهبانی گماشته است؛ و این گماشتگان، دوباره سرداری دارند که سرور شهیدان عالم حسین (ع) فرمود: و لیس فیهم الاشوس الاقعس (در آنان جز دلاوران و والاگهران نیست). زینب (س)، از پس صدها سال غیرت در هم تنیده شیعه، دوباره، کسانی را به نگهبانی پذیرفته است این بزم همچنان برپاست تا گوهر های نهفته در لباس مدافعین حرم کشف شود.

دفاع از حرم، مقدماتی دارد که یکی از آن مقدمات به هلاکت رساندن تکفیری‌ها تا آخرین نفر و پاک کردن سوریه و عراق (و ان شاء الله همه ممالک اسلامی) از لوث قاذورات انگلیسی/آمریکایی در مسیر دفاع از حرم است…

تاریکی قبل از سحر عمیقتر رخ نموده است اما به یاری خدا رایحه سحر به مشام می رسد.

کلنّا عباسک یا زینب…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن