ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5053
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۵۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع مردم قدرشناس بندرانزلي با سردار شهيد مدافع حرم

وداع مردم قدرشناس بندرانزلي با سردار شهيد مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا، مراسم وداع با سردار شهيد جواد دوربين اولين شهيد مدافع حرم انزلي شامگاه يكشنبه در گلزار شهداي اين شهر ساحلي برگزار شد.امام جمعه شهرستان انزلي در اين مراسم اظهار كرد: شهادت سردار دوربين، برگ زرين ديگري برافتخارات اين شهر ساحلي است.حجت الاسلام و المسلمين سيدعبدالجواد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ايرنا، مراسم وداع با سردار شهيد جواد دوربين اولين شهيد مدافع حرم انزلي شامگاه يكشنبه در گلزار شهداي اين شهر ساحلي برگزار شد.
امام جمعه شهرستان انزلي در اين مراسم اظهار كرد: شهادت سردار دوربين، برگ زرين ديگري برافتخارات اين شهر ساحلي است.
حجت الاسلام و المسلمين سيدعبدالجواد شمس الدين با تبريك شهادت سردار دوربين به خانواده اين شهيد افزود: دشمنان اسلام در جهان پرتلاطم و آشوب زده امروز، اين دين مبين را نشانه گرفته اند.
وي به تلاش دشمنان در جهت از ميان برداشتن مذهب تشيع اشاره و اضافه كرد: در دنياي امروز كشورهايي كه مهد تشيع هستند، درگير حملات وحشيانه دشمنان متجاوز اسلام شده اند.
امام جمعه انزلي تاكيد كرد: حضور در ميدان مبارزه با دشمنان اسلام و تشيع، از مهمترين كارهايي است كه مومنان بايد انجام دهند و بهترين نصرت براي دين اسلام، دفاع از كيان مسلمين و سرزمين آنهاست.
حجت الاسلام و المسلمين شمس الدين دفاع از نواميس مسلمانان و حرمين شريفين آل پيغمبر(ص) را افتخاري براي جمهوري اسلامي ايران دانست و تصريح كرد: تقديم شهداي عزيز به اهل بيت (س)از افتخارات ويژه ماست.
وي دفاع در آن سوي مرزها را افتخاري بزرگ براي سربازان صاحب الزمان (عج) برشمرد و خاطرنشان كرد: همه رزمندگان و پيشكسوتان جهاد و شهادت، آماده نبرد نهايي در برابر اسرائيل غاصب و آمريكاي جنايتكار هستند.
در اين مراسم پيكر پاك سردار شهيد جواد دوربين بر روي دستان مردم شهيدپرور انزلي براي وداع به قطعه شهدا آورده شد و حاضران در مراسم با عزاداري و سينه زني و گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار مدافع حرم اهل بيت عصمت و طهارت(ع) با پيكر پاك و مطهرش وداع كردند.
جواد دوربين آبان ماه سال 1358 به عضويت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و آخرين پست سازماني او، جانشين سپاه انزلي بود.
وي در 30دي ماه 1389 به افتخار بازنشستگي نائل آمد و 17 فروردين ماه امسال، داوطلبانه به سوريه در قالب گروه هاي مستشاري اعزام شد كه در درگيري‌هاي اخير در منطقه حلب، به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
مراسم تشييع اين سردار شهيد، ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) از مقابل مقر سابق سپاه انزلي درخيابان پاسداران برگزار و پيكرش در گلزار شهداي اين شهر به خاك سپرده خواهد شد.
6030/7471/2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن