ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 50549
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
هوشیاری مردم جلوی فاجعه را گرفت

هوشیاری مردم جلوی فاجعه را گرفت

این مقام امنیتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه نشان داد که دشمن حتی از نام شهدا نیز هراس دارند و برای ساکت کردن حماسه و رشادت رزمندگان اسلام از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند. وی که نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: خوشبختانه مردم شریف ایران همواره هوشیار بوده […]

این مقام امنیتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه نشان داد که دشمن حتی از نام شهدا نیز هراس دارند و برای ساکت کردن حماسه و رشادت رزمندگان اسلام از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

وی که نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: خوشبختانه مردم شریف ایران همواره هوشیار بوده و هستند و در تمام مراحل انقلاب اسلامی این هوشیاری بود که با رهبری داهیانه امام راحل توانست رژیم منحوس پهلوی را سرنگون و در جنگ هشت ساله رژیم بعث را ناکام بگذارد و اکنون نیز این هوشیاری از یک فاجعه دیگر جلوگیری کرد.

اما در عین حال، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با طرح این موضوع که بمب مزبور زیر خودروی یکی از فعالان اقتصادی کار گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: این موضوع می تواند انگیزه انتقام جویانه شخصی هم داشته باشد.

شب گذشته حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به دنبال یک تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ در شهرستان نجف آباد، مبنی بر مشکوک بودن یک خودرو مزدا ۳۲۳ حوالی منزل پدری شهید حججی، پلیس در محل حضور یافت و با بررسی صحنه، اقدام به تخلیه منازل پر خطر آن منطقه و متفرق کردن شهروندان کرد.

عوامل چک و خنثی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با حضور در این محل موفق شدند طی یک عملیات پیچیده با استفاده از ربات، یک بمب دو پوندی را که زیر این خودرو نصب شده بود بازکرده و آن را در یکی از بیابان های جنوب شهرستان نجف آباد منفجر نمایند. همچنین این مقام امنیتی از پیگیری ویژه برای شناسایی عوامل این اقدام ضد انسانی خبر داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.