ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50574
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۳
  • 516 بازدید
  • ارسال توسط :
روز سیاه مزدوران آل سعود در یمن+عکس

روز سیاه مزدوران آل سعود در یمن+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق- نیروهای ارتش و مقاومت مردمی یمن با حملات موشکی، تعداد زیادی از مزدوران آل سعود را در استان جوف از پای در آوردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از منابع میدانی، شب گذشته ده‌ها موشک به سمت پایگاه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق- نیروهای ارتش و مقاومت مردمی یمن با حملات موشکی، تعداد زیادی از مزدوران آل سعود را در استان جوف از پای در آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از منابع میدانی، شب گذشته ده‌ها موشک به سمت پایگاه‌های مزدوران آل سعود در «مجمع الحزم» در استان جوف شلیک شد که باعث هلاکت و جراحت حجم قابل توجهی از مزدوران شد.

همزمان واحدهای ارتش و مقاومت مردمی به پایگاه‌های مزدوران در منطقه «صبرین» در استان الجوف حمله کردند و این پایگاه فتح شد. در این عملیات، تعداد زیادی از مزدوران کشته و زخمی شده و بقیه آن‌ها نیز فرار کردند.

در عملیات دیگیری یک نفربر زرهی مزدوران در منطقه الحراشف استان الجوف به آتش کشیده شد. همچنین یک واحد عملیاتی مزدوران در حال عبور از منطقه الخنجر، توسط بمب‌های کنار جاده‌ای منهدم شد.

منبع:اعلام الحربی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.