ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50631
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین کاروان حجاج استان فارس امروز وارد شیراز می شود

آخرین کاروان حجاج استان فارس امروز وارد شیراز می شود

رضا بدیعی فرد، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام مشتاقان حج از فرودگاه شیراز از نوزدهم مردادماه 96 آغاز شد و سه هزار و 669 نفر ظرف مدت یک هفته (بیست و ششم مرداد) به وسیله 14 پرواز به جده اعزام شدند.وی ادامه داد: روز بیست و دوم شهریورماه نیز نخستین گروه […]

رضا بدیعی فرد، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعزام مشتاقان حج از فرودگاه شیراز از نوزدهم مردادماه 96 آغاز شد و سه هزار و 669 نفر ظرف مدت یک هفته (بیست و ششم مرداد) به وسیله 14 پرواز به جده اعزام شدند.
وی ادامه داد: روز بیست و دوم شهریورماه نیز نخستین گروه حجاج استان فارس از طریق فرودگاه بین المللی شهید دستغیب وارد شیراز شدند.
او اظهار کرد: عملیات بازگشت حجاج استان فارس و یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به وسیله 14 پرواز انجام خواهد شد که تاکنون 13پرواز در موعد مقرر وارد شیراز شده و آخرین گروه حاجیان نیز نیز ساعت 19 و 10 دقیقه امروز (دوشنبه) از سفر معنوی حج به شیراز بازخواهند گشت.
بدیعی فرد گفت: از ابتدا برنامه ریزی ها به گونه ای بود که تمام پروازها بدون تاخیر و در ساعت مقرر انجام شود که این اتفاق هم در پروازهای رفت و هم برگشت افتاد و پروازها با حداقل تاخیر و بدون بروز نقص فنی انجام پذیرفت.
مدیر کل فرودگاه های فارس، در مورد بازدید امروز مهندس تبادار استاندار فارس از طرح های در دست اجرای فرودگاه شیراز هم گفت: در این بازدید استاندار فارس در جریان روند اجرای این طرح ها قرار گرفت.
وی افزود: استاندار فارس در بازدید خود بر اتمام سریع طرح پایانه خارجی تاکید کرد و در مورد پیگیری مشکلات در مرکز نیز قول مساعد داد.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.