ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50659
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله و حزب کنگره مردمی یمن در برابر دشمن متحد هستند

انصارالله و حزب کنگره مردمی یمن در برابر دشمن متحد هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی حوثی» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در گفت وگوی اختصاصی با شبکه العالم خاطرنشان کرد که ائتلاف متجاوز سعودی به هیچ یک از اهداف خود در یمن نخواهد رسید، زیرا ملت یمن هرگز زمام امور خود را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی حوثی» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در گفت وگوی اختصاصی با شبکه العالم خاطرنشان کرد که ائتلاف متجاوز سعودی به هیچ یک از اهداف خود در یمن نخواهد رسید، زیرا ملت یمن هرگز زمام امور خود را به دست بیگانگان و کسانی که از خارج قصد سیاستگذاری و سیطره دارند، نمی سپارد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: هیچ نگرانی بابت تنش بین جنبش انصار الله و حزب کنگره مردمی یمن به ریاست علی عبدالله صالح و احتمال فروپاشی جبهه داخلی وجود ندارد، زیرا هر دو طرف به خوبی متوجه اهمیت وحدت در برابر دشمن متجاوز هستند و مواضع مشترک خود را حفظ می کنند.

حوثی تصریح کرد که نیروهای سیاسی در صنعا از هر گونه طرحی در مسیر حل سیاسی بحران، استقبال می کنند. وی آمریکا و رژیم آل سعود را مسئول مانع تراشی در مسیر صلح و شکست راه حل های سیاسی دانست. وی افزود: آنها باید به ملت یمن و انقلاب آن احترام بگذارند و اگر غیر از عمل کنند، جنگ ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن درباره پیشنهادهای اخیر سازمان ملل مبنی بر تشکیل کمیته بین المللی تحقیق درباره جنایات و نقض حقوق بشر در یمن، آن را گامی مثبت دانسته و گفت که جنبش انصارالله با تشکیل کمیته مستقل و بی طرف موافق است.

وی تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی مسئول مانع تراشی در مقابل تشکیل این کمیته است و خود از حجم جنایاتی که مرتکب شده‌اند، آگاهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.