ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50697
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدا برترین مدال آوران واقعی میدان ایثار و شجاعت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با همراه بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان به دیدار خانواده شهید بابک صادقی رفت. رهنما در این دیدار صمیمی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با همراه بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان به دیدار خانواده شهید بابک صادقی رفت.

رهنما در این دیدار صمیمی با اشاره به رشادت های شهدای کشور بیان کرد: شهدا برترین مدال آوران واقعی میدان ایثار و شجاعت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ادامه داد: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین ملی و بین المللی مدال کسب می کنند ارزش زیادی دارند اما شهدای ما خصوصا ورزشکاران شهید مدال واقعی ایثار و شجاعت را با خون پاک خود بدست آوردند و شهید بابک صادقی ها نمونه بارز این شهدا هستند که در هر دو عرصه ایثار و شهامت مدال های با ارزشی بدست آوردند.

رهنما با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: این وظیه ماست که در هر شرایطی مقام و جایگاه این عزیزان را پاس بداریم و از خانواده آنان تکریم و دلجویی کنیم.

در پایان این دیدار رهنما با اهداء لوح تقدیر از خانواده شهید بابک صادقی تجلیل کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.