ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50817
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۳۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
همه تلاشمان استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است

همه تلاشمان استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است

دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی درمصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: همه تلاشمان درجهت استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای خدمت به ایثارگران است وهمه تلاشمان استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است. دوخائی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلان […]

دوخایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی درمصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: همه تلاشمان درجهت استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای خدمت به ایثارگران است وهمه تلاشمان استفاده حداکثری از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است.

دوخائی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلان نظام در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در ۱۲ ماده ابلاغ کرده‌اند، افزود: دستورالعمل اساسی پیگیری شورای عالی همان سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است و در آن سیاست‌ها تکلیف شده است که دستگاه‌ها موظف‌اند برای ترویج ایثار و شهادت برنامه‌ریزی کرده و رسالت خود را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی هم در قانون برنامه پنج‌ساله پنجم، دستگاه‌های دولتی را موظف کرده است که ۲۰ درصد از بودجه خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: ارتقای منزلت اجتماعی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل و زنده نگهداشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

تقدیم ۱۴ هزار جانباز، ۶ هزار و ۴۰۰ شهید و ۷۰۰ آزاده از جمله افتخارات استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

تاکید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برخدمات رسانی به ایثارگران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.