ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 50853
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 500 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی برخواسته از دل عاشورا بود

شهید حججی برخواسته از دل عاشورا بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح دوشنبه شب در جمع مسئولین و هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتی اظهار داشت: اگر اخلاق، ایمان، اعتقاد و باورهای اعتقادی می‌خواهیم در حادثه عاشورا وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه ماه محرم ظرفیت خوبی برای انسان است، افزود: مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح دوشنبه شب در جمع مسئولین و هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتی اظهار داشت: اگر اخلاق، ایمان، اعتقاد و باورهای اعتقادی می‌خواهیم در حادثه عاشورا وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ماه محرم ظرفیت خوبی برای انسان است، افزود: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) کارکردهای متعددی باید داشته باشد و با توجه به ظرفیت عظیمی که در ماه محرم و صفر وجود دارد باید از این ظرفیت عظیم بهره‌برداری کنیم.

مصلح بیان کرد: در انقلاب اسلامی مردم با الگوگیری از فرهنگ عاشورا حرکت خود را از مساجد، حسینیه‌ها، مرکز دینی و مذهبی عزاداری را آغاز کردند و توانستند با رهبری حضرت امام حسین زمان و امروز هم مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی را تشکیل دهند.

امام جمعه خورموج تاکید کرد: شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، شاعران آئینی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اهتمام جدی نسبت به واگذاری مسئولیت برنامه‌ها به نوجوانان و جوانان به گونه‌ای که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان با شور وارد مجلس شوند و با شعور خارج شوند.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.