ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50871
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۱۷
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
برخورد دو خودرو در جاده ویلاشهر 6 نفر را مصدوم کرد

برخورد دو خودرو در جاده ویلاشهر 6 نفر را مصدوم کرد

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 47 دقیقه بامداد امروز به اورژانس 115 اعلام شد و به دنبال آن واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد. دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه 6 نفر شامل سه زن، دو مرد و […]

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 47 دقیقه بامداد امروز به اورژانس 115 اعلام شد و به دنبال آن واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه 6 نفر شامل سه زن، دو مرد و یک کودک دچار مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد در سه ماهه ابتدای امسال 3 هزار و 343 ماموریت را انجام داد که در این ماموریت‌ها، 2 هزار و 311 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از سوی واحد اورژانس پیش‌بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل و 417 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
963 مورد از تصادفات این شهرستان در مناطق شهری و 343 مورد در مناطق جاده‌ای رخ داده است.
فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از 7 پایگاه با 8 واحد امدادی، 41 پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشاردهنده: عمادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.