ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50875
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۰۸ اتحادیه و انجمن خواستار تحقیقات درباره جنایت‎های سعودی در یمن شدند

۱۰۸ اتحادیه و انجمن خواستار تحقیقات درباره جنایت‎های سعودی در یمن شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، 108 سازمان، انجمن و اتحادیه با امضای طوماری از سازمان ملل و نهاد حقوق بشری خواستند که درباره ارتکاب جنایت‌های جنگی عربستان در یمن، کمیته‎ای بین المللی تشکیل دهند. این طومار همزمان با برگزاری تظاهرات روسای اتحادیه‎ها، انجمن‌ها و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، 108 سازمان، انجمن و اتحادیه با امضای طوماری از سازمان ملل و نهاد حقوق بشری خواستند که درباره ارتکاب جنایت‌های جنگی عربستان در یمن، کمیته‎ای بین المللی تشکیل دهند.

این طومار همزمان با برگزاری تظاهرات روسای اتحادیه‎ها، انجمن‌ها و سازمان‎های حقوق بشری مقابل مقر سازمان ملل در صنعاء و برگزاری سی و ششمین دور نشست شورای حقوق بشر در ژنو امضا شد.

تازه‎ترین جنایت عربستان در یمن مربوط به حمله یکشنبه گذشته جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منطقه‌ای در مأرب یمن است که 12 کشته بر جای گذاشت.

در حمله جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در منطقه «حریب-القرامیش» در مأرب 12 یمنی به شکل فاجعه‎آمیزی کشته شدند که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.