ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50893
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
نوسازی ۸۰ درصدی ۲ بیمارستان در بروجرد

نوسازی ۸۰ درصدی ۲ بیمارستان در بروجرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   کامران سبزیان، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: اجرای طرح تحول سلامت منشأ خیر و برکات بسیاری برای این شهرستان شده است. وی افزود: با اجرایی شدن طرح تحول پرداخت هزینه‎‌های درمانی بیماران در بخش روستایی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   کامران سبزیان، رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: اجرای طرح تحول سلامت منشأ خیر و برکات بسیاری برای این شهرستان شده است.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح تحول پرداخت هزینه‎‌های درمانی بیماران در بخش روستایی به ۴ درصد و بخش شهری به ۶ درصد کاهش یافت. در صورتی که برخی بیماران قادر به پرداخت این هزینه‎‌ها نباشند، خدمات درمانی به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‎شود.
سبزیان گفت: پیش از اجرای طرح تحول سلامت تهیه تجهیزات پزشکی اعم از تجهیزات ارتوپدی و جراحی اعصاب، کابوس رئیسان بیمارستان‎‌ها بود، اما با اجرای آن مشکل بیمارستان‎‌ها در بخش تهیه تجهیزات حل شد.

وی در ادامه گفت: از سویی در طرح هتلینگ اعتبارات قابل توجهی تخصیص یافت و به این ترتیب بیش از ۸۰ درصد بیمارستان‎‌های شهید چمران و امام خمینی (ره) بروجرد در قالب اجرای این طرح نوسازی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: به حداقل رسیدن پرداخت هزینه‎‌های درمانی از جیب بیمار، بهبود هتلینگ بیمارستان‎‌ها و تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان‎‌ها تنها گوشه‎‌هایی از خدمات ارائه شده در طرح تحول سلامت هستند. در طرح تحول سلامت بند‌های دیگری نیز وجود دارند که اجرای آن‌ها میزان خدمات‎دهی در حوزه سلامت را بالا برده است.

انتهای پیام /د

۲ بیمارستان در بروجرد نوسازی می‌شود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.