ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50907
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۳
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
اختری: ایران به یمن دارو ارسال می‌کند

اختری: ایران به یمن دارو ارسال می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، نشست هم‌اندیشی کمک به مردم یمن، عصر روز دوشنبه با حضور محسن رضایی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در سالن جلسات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در تهران برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دربارۀ حساب بانکی کمک به مردم یمن گفت: چنین حسابی وجود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، نشست هم‌اندیشی کمک به مردم یمن، عصر روز دوشنبه با حضور محسن رضایی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در سالن جلسات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دربارۀ حساب بانکی کمک به مردم یمن گفت: چنین حسابی وجود دارد و حق برداشتش به زودی مشخص می‌شود.

وی در مورد کارهای انجام شده در حوزۀ یمن بیان کرد: ما با داروسازها و شبکۀ پخش آن صحبت کردیم و دارو و انبار گرفتیم اما باید کار بیشتری انجام شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) ادامه داد: الان نزدیک اول مهر و سال تحصیلی است که خیلی‌ها در یمن به لوازم تحصیلی نیاز دارند و سوریه نیز همین‌طور است. سال گذشته برای فوعه و کفریا که نیازمند لوازم تحصیلی بودند، این لوازم را فرستادیم اما باید همچنان کمک کنیم چون نیازها روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری دربارۀ اقداماتی که برای کمک به مردم یمن باید صورت بگیرد اظهار کرد: باید جلسه‌ای به منظور تدارک دیدن یک کار رسانه‌ای در سطح بین‌المللی با صداوسیما داشته باشیم. همچنین دو حساب بانکی یکی برای یمن و یکی برای میانمار باید در نظر گرفته شود و باید تأکید شود که بهترین راه کمک، کمک نقدی است زیرا ارسال کالا به یمن مشکلات زیادی دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.