ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50922
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

پاسداشت اعتقادات دینی عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران، گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران ارزش زیادی دارد چون با تمام وجود از ارزش‌ها و کشور خود دفاع کردند. وی با بیان اینکه در […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران، گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران ارزش زیادی دارد چون با تمام وجود از ارزش‌ها و کشور خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در شروع دفاع مقدس در سال 59 یک شور انقلابی، معنوی و دینی برگرفته از مرجع دینی به خاطر دفاع از ارزش‌های اسلام در کشور ایجاد شده بود، افزود: پاسداشت اعتقادات دینی بود که ما را در این دفاع مقدس و درگیری نابرابر پیروز کرد.

 به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، جوانان ما با تکیه به باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی توانستند در این هشت سال جنگ با روشن‌بینی و بصیرت جلوی دشمنان ایستادگی کردند و این بود که ما به پیروزی رسیدیم.

وی با بیان اینکه از دیگر ارزش‌های دفاع مقدس ما تبعیت از ارزش‌های دینی بود، عنوان کرد: در آن زمان تنها مسئله‌ای که جوانان و مردم ما به آن فکر می‌کردند، شهادت در راه ارزش‌های اسلامی بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در جنگ تحمیلی در یک طرف ۵۶ کشور دنیا و در سمت دیگر یک کشور با داشتن پشتوانه ایمان و اعتقادات دینی بود ولی با گذشت هشت سال جنگ تحمیلی با تکیه بر همین ایمان، ملت ایران در برابر این ابرقدرت‌ها ایستاد.

وی در ادامه، وحدت رویه را از مهم‌ترین درس‌های تاریخی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: قدرت بازدارندگی کنونی ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دست آمد.

به گفته رجبی، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت و نهادینه‌کردن فرهنگ جهاد از مهم‌ترنی اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس برای کردستان از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که ما در ین استان در دو جبهه به مقابله با دشمنان می‌پرداختیم، افزود: این وطن دوستی و علاقه مردم به فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های انقلابی را می‌رساند که بسیار ارزشمند است.

به گفته وی، یکی از اقدامات بسیار ارزشمند و چشمگیر سپاه برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد بود که در سطح بسیار مطلوبی برگزار شد و در سال آینده نیز یک اقدام فرهنگی بزرگ با عنوان کنگره 5400 شهید کردستان برگزار خواهد شد.

سردار رجبی با بیان اینکه در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر استان سپاه تمام توان خود را به کار گرفته است، گفت: کارهای خوبی در این راستا با کمک اعتبارات کشوری و استانی سپاه بحث محرومیت‌زدایی و غیره با بهره‌گیری از ظرفیت بسیجیان در حال انجام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.