ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50955
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
راهکار سازمان جهانی بهداشت برای مهار وبا در یمن

راهکار سازمان جهانی بهداشت برای مهار وبا در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، با شیوع بی‌سابقه بیماری وبا در یمن و ابتلای ۷۰۰ هزار نفر به این بیماری، سازمان جهانی بهداشت از بکارگیری استراتژی برای متوقف کردن آن خبر داده است. کارشناسان با بیان اینکه از اواخر ماه آوریل ۲۰۹۰ بیمار مبتلا به وبا در یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، با شیوع بی‌سابقه بیماری وبا در یمن و ابتلای ۷۰۰ هزار نفر به این بیماری، سازمان جهانی بهداشت از بکارگیری استراتژی برای متوقف کردن آن خبر داده است.

کارشناسان با بیان اینکه از اواخر ماه آوریل ۲۰۹۰ بیمار مبتلا به وبا در یمن فوت کرده‌اند، اظهار داشتند: تعداد مرگ و میرهای ناشی از این بیماری کاهش یافته اما وسعت شیوع آن تغییر نکرده است. در هفته گذشته ۴۰ هزار مورد مشکوک ابتلا به وبا گزارش شده است.

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اعلام کردند: هدف استراتژی جدید متوقف کردن انتقال بیماری وبا تا سال ۲۰۳۰ است. همچنین در مجموع انتظار می‌رود نرخ مرگ و میر تا سال ۲۰۳۰ کاهش ۹۰ درصدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری رویترز، در این استراتژی هدف آن است تا در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از واکسن، شیوع بیماری کنترل شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.