ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 50983
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۴
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
انگلیس پایتخت پروپاگاندای آنلاین داعش

انگلیس پایتخت پروپاگاندای آنلاین داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، یک اندیشکده انگلیسی به نام اندیشکده “پالسی اکسچنج” مشخص کرد که در بریتانیا بیشتر از هر جای دیگری در اروپا مردم به تبلیغات مجازی افراط گرایان می‌توانند دسترسی پیدا کنند. این گزارش گفت: هر هفته از طریق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، یک اندیشکده انگلیسی به نام اندیشکده “پالسی اکسچنج” مشخص کرد که در بریتانیا بیشتر از هر جای دیگری در اروپا مردم به تبلیغات مجازی افراط گرایان می‌توانند دسترسی پیدا کنند.

این گزارش گفت: هر هفته از طریق شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر و فیس‌بوک بیش از ۱۰۰ دستورعمل تروریستی و ویدئوهای تبلیغاتی و مقاله‌های افراط گرایان روی اینترنت منتشر می‌شود.

این اندیشکده خواهان قوانین مستقلش، تعقیب قضایی و جریمه علیه شرکت‌های اینترنتی شده که نمی‌توانند به مقابله با افراط گرایی در فضای مجازی بپردازند.

مطالعه این اندیشکده مشخص کرد که دستورعمل‌های تروریستی در فضای مجازی انگلیس از جمله راهنماهای ساخت بمب همچنان در دسترس هستند و این یک هشدار است.

روزنامه دیلی میل گزارش داد که براساس تحقیقاتش در این فضای مجازی تاکتیک‌های تروریستی بیشتر و فهرست اهداف بالقوه آنها نظیر رخدادهای ورزشی در دسترس قرار دارند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.