ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51007
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم رونمایی از لباس شیرخوارگان حسینی در جوار حرم رضوی برگزار شد

مراسم رونمایی از لباس شیرخوارگان حسینی در جوار حرم رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی ، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از لباس شیرخوارگان حسینی که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی آستان قدس رضوی و دست‌اندرکاران کارگاه دوخت لباس شیرخوارگاه حسینی در مسجد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی ، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مراسم رونمایی از لباس شیرخوارگان حسینی که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی آستان قدس رضوی و دست‌اندرکاران کارگاه دوخت لباس شیرخوارگاه حسینی در مسجد صدیقی‌ها برگزار شد اظهار کرد: شیرخواره شش ماهه سیدالشهدا(ع) مصداق آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» است.

حجت‌الاسلام  سیدجلال حسینی افزود: حضرت علی اصغر(ع) برای همیشه تاریخ زنده است و تا زمانیکه دنیا دنیاست، خون این طفل شش ماهه ندا می‌دهد واهمه‌ای نداریم. بکشید ما را که کشتن ما، ملت‌ها را بیدارتر می‌کند و اسلام را زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز پیام عدالت‌خواهی از حلقوم بریده حضرت علی‌ اصغر(ع) به گوش می‌رسد ابراز کرد: هر چند قاتلان حضرت علی اصغر برای چند صباحی پیروز به نظر می‌رسیدند، اما امروز می‌بینیم که از آن‌ها جز بد نامی در تاریخ باقی نمانده ولی نام این طفل شش ماهه هنوز زنده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به خدمت خالصانه کسانی که در دوخت لباس شیرخوارگان حسینی شرکت داشتند گفت: عده‌ای از سر عشق و ارادتی که با ساحت حضرت علی اصغر(ع) داشتند، مدتی برای دوخت و بسته‌بندی این لباس‌ها تلاش کردند و با این اقدام با حضرت سیدالشهدا(ع) معامله کردند.

وی افزود: در روز جمعه اول محرم همنوا با ۵ هزار و یک صد نقطه در ۵ قاره دنیا و در ۵۰ کشور صدای مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) بلند می‌شود که این صدا دستگاه استکبار را به لرزه در خواهد آورد.
گفتنی است؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی هر سال همزمان با اولین جمعه ماه محرم همنوا با سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار می‎‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.