ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51031
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
  • 129 بازدید
  • ارسال توسط :
رصد مهمترین اخبار شبکه های اجتماعی اصفهان(28 شهریور)

رصد مهمترین اخبار شبکه های اجتماعی اصفهان(28 شهریور)

الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:*** غیر تروریستی بودن بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد، در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت. فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد با انگیزه انجام یک عملیات تروریستی بی ارتباط است. سردار 'مهدی معصوم بیگی' افزود: یکشنبه […]

الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** غیر تروریستی بودن بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد، در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت. فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد با انگیزه انجام یک عملیات تروریستی بی ارتباط است. سردار 'مهدی معصوم بیگی' افزود: یکشنبه شب هفته جاری موضوع توقف مشکوک یک خودرو در یکی از خیابان های نجف آباد از سوی مردم به نیروی انتظامی این شهرستان اطلاع داده شد. وی اظهار کرد: پس از بررسی یگان ‌های مربوطه نیروی انتظامی و لشکر 8 نجف اشرف از این خودرو، مشخص شد که موضوع، انفجاری و انتحاری نبوده است.
*** ازدواج مجدد آیت الله جنتی نیز از اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، روزنامه شرق مصاحبه ای با علی جنتی پسر آیت الله جنتی را منتشر کرده که وی در بخش هایی از این مصاحبه به ازدواج مجدد آیت‌الله جنتی بعد از فوت همسرش اشاره کرده است. علی جنتی در این مصاحبه گفته است: حاج‌آقا بعد از فوت مادر، ازدواج کردند. چون سن ایشان بالاست و نیاز به مراقبت دارند.
*** تیراندازی یک مامور کلانتری به خانواده خود در مشهد نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری به نقل از قاضی حسینی معاون دادستان مشهد، یکی از پرسنل انتظامی کلانتری شهید رجایی با کلت سازمانی، همسر، پدر زن و مادر زن خود را مورد اصابت گلوله قرار داده و در نهایت خود نیز پشت کلانتری خودکشی کرده است. همسر این کادر انتظامی در اثر شلیک گلوله فوت کرده و دو نفر دیگر مجروح شدند که به بیمارستان انتقال داده شدند.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
***بیانیه نماینده اصفهان درباره زاینده رود از اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. به گفته برخی منابع خبری، عابدی یکی از نمایندگان اصفهان در مجلس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: برداشت آب تحت هر عنوان از رودخانه تا تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ و طرح بهشت آباد نه تنها هیچ مجوز قانونی ندارد بلکه دقیقا خلاف بند سوم دهمین مصوبه شورای عالی آب است. اینجانب بعنوان نماینده مردم اصفهان، تمام فعالیت های مسئولان و احساس مسئولیت آنها در اجرای کامل قوانین و مصوبات شورای عالی آب را رصد می کنم و بزودی گزارشی از مسئولان پرتلاش و دلسوز و افرادی که با بی تفاوت و سستی در انجام وظیفه، زمینه به تاراج رفتن حقابه مردم اصفهان را هموار ساخته اند برای افکار عمومی منتشر خواهم کرد.
*** درخواست استاد فرشچیان برای جاری شدن زاینده رود نیز از اخبار مورد توجه بود. استاد فرشچیان در آیین نکوداشت خود در دانشگاه اصفهان، خواستار ماندگاری و جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود شد. وی با بیان اینکه برخی عنایتی کنند و آب ماندگار زاینده‌رود را به خودش برگردانند، گفت: همه اشخاصی که می‌توانند کمک کنند به هر طریق ممکن آب زاینده‌رود را برای مردم اصفهان ارزانی بدارند. فرشچیان تاکید کرد: دیدن خشکی زاینده رود، خلق من را تنگ می کند.
*** افزایش ورود نوزادان به بهزیستی نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری به نقل از معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان، ورودی شیرخوارگان به بهزیستی، امسال نسبت به پارسال بیشتر شده اما آمار نوزادان رها شده در سال جاری نسبت به سال پیش افزایشی نداشته است.
گ// 6027/3011

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.