ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51043
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
تحقیقات مقدماتی درباره بمب‌گذاری در نجف‌آباد در جریان است

تحقیقات مقدماتی درباره بمب‌گذاری در نجف‌آباد در جریان است

قاضی حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون پرونده بمب‌گذاری در نجف‌آباد اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی در جریان است و واحدهای امنیتی مربوطه فعال هستند و اقدامات اطلاعاتی و قضایی پیگیری می‌شود. وی افزود: مواردی که در اخبار با عنوان انتحاری منتشر شد، نبود و فقط یک بسته‌ای کشف شده که از […]

قاضی حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون پرونده بمب‌گذاری در نجف‌آباد اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی در جریان است و واحدهای امنیتی مربوطه فعال هستند و اقدامات اطلاعاتی و قضایی پیگیری می‌شود.

وی افزود: مواردی که در اخبار با عنوان انتحاری منتشر شد، نبود و فقط یک بسته‌ای کشف شده که از محل خارج و نهایتا منهدم شده است که درباره جزئیات و محتوای آن بررسی‌ها در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان پیرامون آزادی مجرمان سابقه‌دار با وثیقه نیز بیان کرد: پذیرش وثیقه یک امر کیفی برای دستگاه قضا است و تدابیر لازم قضایی در ارتباط با مجرمان خطرناک وجود دارد که در این زمینه از قرارهای تامینی بالاتری استفاده می‌شود.

وی پیرامون اسیدپاشی در اصفهان و آخرین پیگیری‌ها بیان کرد: پرونده قضایی شکل گرفته و به عنوان یک پرونده امنیتی در حال پیگیری است و از سوی مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی در حال پیگیری است و تا زمانی که به نتیجه نرسد، بسته نخواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.