ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51065
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

نصب 400 تصویر شهدای دانش‌آموز همزمان با آغاز سال تحصیلی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سردار سید جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آغاز دروس حوزوی، در 400 نقطه از شهر قم تصاویر شهدای دانش‌آموز و روحانی نصب می‌شود.وی افزود: طرح نصب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سردار سید جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آغاز دروس حوزوی، در 400 نقطه از شهر قم تصاویر شهدای دانش‌آموز و روحانی نصب می‌شود.
وی افزود: طرح نصب تصاویر شهدا که مورد استقبال مردم،‌ خانواده شهدا،‌ مسئولان ملی و استانی و به ویژه مراجع عظام تقلید بود،‌ از سال 93 به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد و در 400 نقطه ثابت شهر قم انجام می‌شود.
هاشمی ادامه داد:‌ از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 400 تصویر شهید در سطح شهر قم نصب شده است. این تصاویر در قالب بنر در ابعاد دو در سه متر علاوه بر تصاویر و اسامی شهدا، به برخی از وصایای شهدا نیز مزین شده است.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم تأکید کرد: این طرح با هدف معرفی شهدا،‌ احیای فرهنگ ایثار و شهادت،‌ پیوند شهدا با نسل‌های انقلاب،‌ تقویت ارتباط با شهدا،‌ تأکید بر حضور و نظارت شهدا بر اعمال و عملکرد ما و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و وظایف ما در قبال شهدا است.
سردار هاشمی یادآور شد: نصب تصاویر شهدا به مناسبت‌های مختلف و در طول سال انجام شده که پیش از این نیز برای شهدای سادات استان 180 تصویر در ایام عید غدیر و دهه ولایت در شهر قم نصب شد. تعداد شهدای دانش‌آموز استان 840 شهید و شهدای روحانی 280 شهید است.
علی محمدزاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.