ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51082
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
فعالیت موکب اربعین شهرستان اهر در مرز مهران

فعالیت موکب اربعین شهرستان اهر در مرز مهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم گفت: هر چه داریم از امام حسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از قیام عاشورا است همه آحاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم گفت: هر چه داریم از امام حسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از قیام عاشورا است همه آحاد جامعه و بویژه نهادهای فرهنگی به این امر توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: مستکبران دیروز یزید و بنی امیه بودند و مستکبران امروز نیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها هستند

حاجی زاده با اشاره به موکب اربعین شهرستان اهر افزود: سال قبل شهرستان اهر تنها شهرستانی بود که در مرز مهران موکب داشت و روزانه به هزاران نفر خدمات ارائه میکرد که انشالله امسال نیز این روند ادامه می یابد از همه آحاد و افشار جامعه نیز انتظار می رود که این مجموعه را یاری نمایند.

امام جمعه اهر با یادآوری هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: همه باید به این امر توجه داشته باشند تذکر لسانی در جامعه مورد توجه قرار گیرد در برخی ادارات نیز  شورای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته و نتایج خوبی داشته است.

وی بابیان اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دفاع مقدس متقارن شده که این هفته ها از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: باید خاطرات سالهای دفاع مقدس زنده نگه داشته شوند نظام مقدس جموری اسلامی در آن سالها با کمترین تجهیزات در مقابل دشمنان ایستاد و اکنون نیز با پیشرفت های عظیم دفاعی علی الخصوص سامانه موشکی همراه است.

حاجی زاده به اهمیت بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: اینکه در ایام بازگشایی مدارس کشور جانی دوباره می گیرد شکی نیست بلکه در این روزها که روزهای با اهمیتی است همه مسئولین باید در مراسم ویژه حضور داشته باشند.

امام جمعه اهر خدمت به مردم را از وظایف اصلی مسئولین عنوان کرد و بیان داشت: اگر کسی مخلصانه به امری ورود کند خدا نیز او را یاری خواهد کرد باید کارهایمان با خلوص نیت و توکل به پروردگار باشد تا خداوند نیز ما را یاری کند.

وی با بیان اینکه تلاش برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال  از اهداف مسئولین باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولین بتوانیم مشکلات مردم بویژه مسائل اقتصادی و معضل بیکاری را حل کنیم.

متاسفانه شهرستان اهر در زمینه اشتغال وضعیت خوبی ندارد

حجت الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر نیز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار کرد: دستگاه قضایی آماده همکاری با تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان اهر در زمینه خدمات رسانی و سرمایه گذاری و رفع معضل بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما خدمت به مردم است، افزود: متاسفانه شهرستان اهر در زمینه اشتغال وضعیت خوبی ندارد و از طرفی سرمایه گذاران مشکلات زیادی دارند باید موانع آنها را رفع کنیم و کاغذ بازی اداری را به حداقل برسانیم.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به وضعیت نامناسب برخی مناطق شهر اهر گفت: دستگاهها و ادارات مسئول نسبت به ارتقا وضعیت بهداشت عمومی احتمام نمایند تا شهری در شان مردم شهرستان اهر داشته باشیم.

نظری با ذکر اینکه اخیرا تغییر و تحولاتی در دستگاه قضایی شهرستان اهر رخ داده گفت: شهرستان اهر نیروهای توانمندی دارد که در برخی موارد در راس دستگاههای قضایی سایر شهرستانها نیز قرار میگیرند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام ماه محرم عنوان داشت: از هیئت های عزاداری درخواست می‌کنیم تا با رعایت ادب حسینی و شئونات این روزها، موجب آزار و اذیت مردم را فراهم نیاورند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در پایان یادآور شد: دستگاه قضایی با کسانی که موجب بر هم زدن آرامش و نظم عمومی جامعه شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.