ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51115
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
  • 432 بازدید
  • ارسال توسط :
دوخت 80 هزار دست لباس برای شیرخوارگان حسینی

دوخت 80 هزار دست لباس برای شیرخوارگان حسینی

حجت الاسلام سید جلال حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین جمعه ماه محرم همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امسال در حرم مطهر رضوی همزمان با پنج هزار نقطه در داخل ایران و 50 کشور دیگر برگزار می شود.وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار به منظور تهیه لباس […]

حجت الاسلام سید جلال حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین جمعه ماه محرم همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امسال در حرم مطهر رضوی همزمان با پنج هزار نقطه در داخل ایران و 50 کشور دیگر برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار به منظور تهیه لباس شیرخوارگان حسینی با بهره گیری از خدمتیاران فرهنگی آستان قدس رضوی کارگاه دوخت لباس در مسجد صدیقیها در جوار بارگاه منور رضوی راه اندازی شد.
او گفت: 300 خواهر خدمتیار بارگاه حضرت رضا (ع) طی مدت کمتر از یک ماه در سه نوبت کاری 80 هزار لباس برای شیرخوارگان حسینی تهیه کردند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: هزینه تامین پارچه و سایر ملزومات برای تهیه لباسها از محل کمکهای مردمی و مساعدت آستان قدس رضوی تامین شده است.
وی ادامه داد: بخشی از لباسها برای توزیع در مراسم شیرخوارگان حسینی به مناطق محروم، مناطق موقوفه دار، مساجد وابسته به آستان قدس رضوی، کشورهای سوریه و افغانستان و برخی کشورهای دیگر ارسال می شود. بخش عمده ای از لباسهای دوخته شده در روز جمعه هفته جاری در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی توسط خادمان بین مادرانی که همراه با طفل خود در مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت می کنند توزیع می شود.
او گفت: هر ساله حرم مطهر رضوی در صبح نخستین جمعه ماه محرم میزبان دهها هزار مادر و طفل شیرخواره است که در مراسم باشکوه شیرخوارگان رضوی شرکت می کنند.
امسال مراسم شیرخوارگان رضوی ساعت 9 صبح جمعه در صحن جامع رضوی بارگاه حضرت رضا(ع) برگزار می شود. مداحی ذاکران اهل بیت(ع)، سخنرانی و بیان معارف حسینی و اجرای دکلمه ‘من یک کودک میانماری هستم’ از برنامه های این مراسم است.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشار: حسین کریم زاده
7489/1858

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.