ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51169
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روزسامانه پیام کوتاه 30002323 * مشکل اساسی همین است که دولتمردان ما این شجاعت را ندارند که بگویند آمریکا با نقض برجام عملاً از آن خارج شده است. طبیعی است که در مقابل این موضع منفعلانه، آمریکایی‌ها جسارت بیشتری می‌کنند.9839—0919* در دادگاه وقتی جرم متهم محرز شد […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مشکل اساسی همین است که دولتمردان ما این شجاعت را ندارند که بگویند آمریکا با نقض برجام عملاً از آن خارج شده است. طبیعی است که در مقابل این موضع منفعلانه، آمریکایی‌ها جسارت بیشتری می‌کنند.
9839—0919
* در دادگاه وقتی جرم متهم محرز شد از سوی قاضی حکم صادر می‌گردد. در حال حاضر جسم، متن و روح برجام توسط آمریکا نقض شده و تمام تار و پود آن به هم ریخته چرا اقدام عملی از سوی دولت و دولتمردان دیده نمی‌شود؟
عباسی
* شعار کاسبان برجام دانستن حق مردم است، بود. پس تعلیق 4 ماهه را بزک نکنند و واقعیت‌های تلخ را بازگو کنند. اولاً قرار بود تحریم‌ها لغو شود نه تعلیق! در ثانی در تعلیق‌های 4 ماهه، کدام سرمایه‌گذار عاقلی حاضر به پذیرش ریسک است در حالی که اطمینان به 4 ماه بعد ندارد!
دولابی
* وقتی خانم موگرینی به آقای عراقچی می‌گوید در برجام بحث بر سر حسن نیت نیست و از اول بحث بر سر راستی‌آزمایی ایران بوده باید فهمید که دشمن با برجام بر سر کشور چه آورده است.
9548—0919
* دولتمردان کره شمالی برخلاف دولتمردان ما راه عدم سازش با آمریکا را در موضوع هسته‌ای در پیش گرفته‌اند و اکنون زور آمریکا به این کشور نمی‌رسد و تمام اقدام آمریکایی‌ها علیه کره شمالی به صدور یک بیانیه خلاصه شده است.
9590—0914
* نشریات زنجیره‌ای حامی دولت به مخاطبین خود القا می‌کنند که برجام مورد تأیید رهبری بوده است. در حالی که تأیید رهبری مشروط است و شروط اعلام شده معظم‌له در نامه ایشان مکتوب است. غرض اینکه با تحریف سخنان رهبری نمی‌توان از مسئولیت شانه خالی کرد. حامیان برجام باید مسئولیت بدفرجامی برجام را به گردن بگیرند و پاسخگو باشند.
رجبعلی
* آمریکا حتی هواپیماهای کاغذی برجام را آتش زد. چرا دولتمردان ما نمی‌خواهند بپذیرند که برجام آنان خسارت محض است. تاکنون سود برجام برای غربی‌ها و خسارت آن برای مردم ایران بوده است.
0594—0912
* عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد! با توجه به عدم فروش هواپیما از سوی غرب به ایران، شایسته است مسئولین وزارت راه و شهرسازی بخشی از این هزینه‌ها را مصروف اصلاح وضع اسفبار و فاجعه‌آمیز 3500 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ها نمایند تا جان مردم از تلفات مرگبار جاده‌ای حفظ شود.
شریفی- اصفهان
* وزیر راه و شهرسازی گفته با ساختن خانه در بیابان و با بازسازی خانه‌های فرسوده مشکل خانه‌دار شدن مردم حل نمی‌شود ولی جواب ‌ما مردم این است که شکم سیر از گرسنه خبر ندارد. ایشان با داشتن ویلای چندین و چند میلیاردی در لواسان تهران چه می‌داند قشر محروم ‌خانه‌بدوش چه می‌کشد؟
5364—0912
* وزیری که طی 4 سال گذشته از اعلام دارائی خود استنکاف می‌کند یا چیزی ندارد که اعلام کند یا اینکه دارائی میلیاردی او فرصت ثبت آن در دستگاه قضائی و پاسخ به سؤال مردم که؛ از کجا آورده‌ای را از او سلب کرده است! به دستگاه قضائی پیشنهاد می‌کنم یک نفر را 6 ماهه به کار بگیرد تا دارائی چنین وزیری را از طرق مختلف اندازه‌گیری و مشخص کند.
وحیدی
* با آمدن آقای دکتر ولایتی به دانشگاه آزاد و شروع اصلاحات واقعی در این مرکز صدای یک عده که مثل بختک روی دستگاه‌های نظام افتاده‌اند و برای خود کاسبی راه ‌انداخته‌اند درآمده است. معلوم می‌شود که آقای ولایتی چوب در لانه زنبور کرده است.
2770—0912
* معاون اول رئیس جمهور گفته، جامعه نشاط می‌خواهد که بعضی‌ها نمی‌گذارند! عرض می‌کنم ای کاش با مستندات می‌گفتید چه کسانی؟! نشاط در جامعه با کنسرت که در این تعداد بسیار زیاد در حال برگزاری است ایجاد نمی‌شود. لطف کنید شما به وظیفه اصلی و قانونی خود در رونق تولید، اشتغال و رفع رکود، گرانی، عمل کنید و زمینه ازدواج جوانان را فراهم سازید تا در جامعه نشاط به وجود آید!
عزیزی
* بارها از دولتمردان سؤال شده که چرا اجناس قاچاق به فراوانی و به راحتی وارد کشور می‌شود؟ ولی متأسفانه پاسخ قانع‌کننده ندارند که بدهند. دلم بیشتر به حال تولیدکنندگان کشور می‌سوزد که به دلیل ناتوانی دولت در جلوگیری از قاچاق زمین خورده و ورشکسته شده‌اند.
7977—0912
* رئیس اتحادیه پوشاک کشور در مصاحبه خود اظهار داشت سوزن، زیپ و نخ دوخت از خارج می‌آید. از شنیدن این خبر تأسف‌آور غصه‌ام گرفت. چرا باید کشوری که فناوری‌های نانو، هسته‌ای و هوافضا را به تسخیر خود درآورده در چوب بستنی و زیپ لباس چشم به خارج داشته باشد؟
7345—0912
* سخنگوی محترم دستگاه قضایی اعلام کرد جنایات فجیع در کشور زیاد شده است و بخش عمده‌ای از علت هم رها بودن فضای مجازی و سهولت دسترسی به مواد روان‌گردان است! به نظر من علاوه بر دلایل فوق عدم اجرای به موقع احکام قضایی، مجرمان را جری می‌کند!
دشتی
* قطع مکرر برق در مناطق حاشیه‌نشین بهمنشیر آبادان، آسایش و امان را از مردم گرفته و باعث وارد آمدن خسارت به وسایل برقی مردم شده است. از مسئولان ناحیه برق جنوب که به فکر افزایش تعرفه‌ها در قبوض برق هستند درخواست می‌شود تدبیری هم برای رفع این مشکل داشته باشند.
8244—0910
* بالا بودن نرخ انشعاب آب و برق به ویژه انشعاب برق موجب شده در منطقه پاکدشت تهران برق دزدی زیاد بشود.
2665—0912
* برای جلوگیری از قطع نشدن پای پسرم برای وام چند میلیونی به هردری زدم موفق نشدم. از مسئولین امر می‌خواهم که کمکم کنند تا پای جوانم را قطع نکنند و بتوانم هزینه بیمارستان را پرداخت کنم.
8145—0919
* آ‌تش‌سوزی در روستای براین واقع در استان گلستان منجر به از بین رفتن باغ‌ها و چند هکتار از جنگل شد و متأسفانه سازمان محیط‌زیست حاضر نشد برای بررسی علل و جلوگیری از اینگونه حوادث در آینده اقدام مؤثری انجام دهد، مسئولان مربوطه باید در حراست از سرمایه‌های طبیعی و ملی بیش از این مسئولیت‌پذیر باشند.
عباسعلی عرب
* با توجه به استفاده بسیاری از مردم از خطوط شرکت واحد و عدم استفاده از مترو، چرا در مسیرهایی که مترو وجود ندارد مثل میدان خراسان، بزرگراه شهید محلاتی خیابان خاوران، 17 شهریور و… (مناطق 14 و 15 و…) دستگاهی برای شارژ کارت‌های اتوبوس (کارت بلیط) وجود ندارد؟!
7976—0910
* اوایل تیرماه از رسانه ملی اعلام شد، مابه‌التفاوت  افزایش حقوق فروردین 96 در 31 تیرماه به حساب بازنشستگان واریز می‌شود اما با اتمام مرداد و شهریور نیز خبری از واریز نشد چرا؟ آیا حقوق نجومی‌بگیران نیز با 6 ماه تأخیر پرداخت می‌شود؟!
یک بازنشسته تأمین اجتماعی
* از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخواست می‌شود نظارت بیشتری به حرکت اتوبوس‌ها به ویژه در ابتدای صبح و روزهای تعطیل داشته باشند. با وجودی که جمعه‌ها باید به سر کار بروم بسیاری از افراد را در خط شهید سروری (پاسگاه نعمت‌آباد) به پایانه شهید فیاض‌بخش را می‌بینم که معطلند تا اتوبوس سوار شوند ولی از اتوبوس خبری نیست. پیگیری‌های متعدد شده است ولی متأسفانه مشکل همچنان باقی است.
داورزنی
* بعد از 30 سال سرایداری مدرسه بازنشسته شده‌ام به دلیل بیماری کلیه به دکتر و بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مراجعه کردم. چهار عدد آمپول تجویز شده که پول آن 18 میلیون تومان است درحالی که بیمه تکمیلی نیز هستم. آیا عدالت اجتماعی در این دولت خریداری دارد؟!
صفر عسگری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.