ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51202
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :
پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع) در مرز مهران/ انتقاد از عملکرد شهرداری رشت در مسیر بقعه خواهرامام

پذیرایی از زائران اباعبدالله(ع) در مرز مهران/ انتقاد از عملکرد شهرداری رشت در مسیر بقعه خواهرامام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: در راستای افزایش بصیرت عاشورایی برنامه‌های ویژه‌ای در ماه‌های محرم و صفر در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت امروز در نشست با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: در راستای افزایش بصیرت عاشورایی برنامه‌های ویژه‌ای در ماه‌های محرم و صفر در بقاع متبرکه رشت برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود و تا 28 آبان ماه ادامه دارد، افزود: 16 مبلغ از قم و 120 مبلغ بومی در این طرح حضور دارند.
حجت‌الاسلام کریمی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، همزمان با کل جهان در بقاع متبرکه استان خبرداد و تصریح کرد: همزمان با آغاز ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در بقعه امامزاده هاشم برگزار می‌شود.
وی افزود: در روز دوم محرم همایش بزرگ «لبیک یا امام حسین(ع)» برای برافراشته شدن پرچم سوگواران اباعبدالله الحسین برگزار خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت از برگزاری همایش «احلی من العسل» در ششم محرم امسال خبر داد و گفت: طرح بصیرت عاشورایی در 200 بقعه متبرکه شهرستان رشت برگزار می‌شود.
وی به ویژه برنامه «رهروان زینبی» در دوازدهم محرم اشاره و اظهار کرد: همایش رهروان زینبی در بقعه متبرکه خواهر امام رشت با حضور بانوان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار موکبی از سوی اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت در مرز مهران تشکیل می‌شود که روزانه از هزار زائر اباعبدالله الحسین پذیرایی خواهد کرد.
وی در پایان ضمن گلایه از عملکرد شهرداری رشت در اجرای طرح بازآفرینی، گفت: در آستانه ماه محرم با توجه به اینکه بقعه خواهر امام یکی از مکان‌های تجمع هیات‌های مذهبی محسوب می‌شود اجرای طرح بازآفرینی که باعث کنده کاری‌های فراوان در مسیر اصلی شده است که می‌تواند مشکل ساز باشد و با وجود آنکه قرار بوده برای ترمیم این مسیر اقدامات لازم صورت گیرد تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.