ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51229
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲:۳۹
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :

لحظه سر بریدن دو داعشی به جرم خیانت + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرکردگان داعش فرمان سربریدن چند تن از خیانت‌کاران به این گروهک را صادر کردند. این دستور در ملاء عام اجرا شد که فیلم منتشر شده آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد. گفتنی […]

داعش خائنان این گروه تروریستی را سر برید+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرکردگان داعش فرمان سربریدن چند تن از خیانت‌کاران به این گروهک را صادر کردند. این دستور در ملاء عام اجرا شد که فیلم منتشر شده آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد.

گفتنی است دستگیری یک چچنی در هامبورگ به اتهام عضویت داعش، دست کشیدن سرکردگان داعش از برخی فتواهای خود به صورت موقت به‌منظور فریب دادن و جذب نیرو، آغاز عملیات نظامی مشترک بسیج مردمی و ارتش با پشتیبانی جنگنده‌های ارتش عراق برای هدف قرار دادن نیروهای داعش در مناطق سید غریب، البوعلول، الفرحاتیه و الرفیعات در شمال شهرستان الدجیل از آخرین تغییر و تحولاتی است که در رابطه با این گروهک تروریستی می توان به آن اشاره کرد.

شایان ذکر است به دنبال آخرین تحولات منطقه، نیروهای عراقی۶ پایگاه داعشی‌ در منطقه المیادین سوریه را مورد هدف قرار دادند و در حمله هوایی به شهر القائم در غرب الانبار 20 تروریست به هلاکت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.