ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51269
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۰۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
فرماندار ورامین : کوتاهی هیچ مسئولی در رسیدگی به امورخانواده شهدا قابل قبول نیست

فرماندار ورامین : کوتاهی هیچ مسئولی در رسیدگی به امورخانواده شهدا قابل قبول نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید هوشنگ کمالی ، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ورامین گفت : شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید هوشنگ کمالی ، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ورامین گفت : شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد و در مقابل مسئولان نیز باید با خدمت رسانی به مردم ، این مهم را به اثبات برسانند.
وی اظهار داشت: امروز تمامی مردم و مسئولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی کنند.
وی تأکید گرد: کوتاهی هیچ مسئولی در رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران قابل قبول نیست چرا که این مسئولیت ها به واسطه خون هزاران شهید به افراد سپرده شده است.
یوسفی گفت : همه مدیران دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی باید خودشان را مدیون شما خانواده های معظم شهدا بدانند و برای خدمت به مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا از هیچ تلاشی فروگزار نکنند.
فرماندار ورامین اظهار کرد: پیوند مستحکم و ناگسستنی مردم با نظام و حمایت همه جانبه ملت از دولت باعث اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی شده و این پیوند باعث می شود تا اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی و اجرایی شود.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، مسئولیت تمامی افراد در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم .
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.