ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5127
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۲۴
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
يكي از بسيجيان نور به شهداي مدافع حرم پيوست

يكي از بسيجيان نور به شهداي مدافع حرم پيوست

سرهنگ پاسدار حسين محمودي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين رزمنده بسيجي به همراه چند نفر از همرزمانش در عمليات شهر خان طومان در سوريه به شهادت رسيد. وي با بيان اينكه امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان با حضور در منزل پدر اين شهيد از […]

سرهنگ پاسدار حسين محمودي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين رزمنده بسيجي به همراه چند نفر از همرزمانش در عمليات شهر خان طومان در سوريه به شهادت رسيد.
وي با بيان اينكه امام جمعه ، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان با حضور در منزل پدر اين شهيد از اعضاي خانواده اش دلجويي كردند، گفت: اين بسيجي شهيد به همراه خانواده اش در شهرستان نور در غرب مازندران زندگي مي كرد.
به گفته وي، پس از انتقال پيكر اين شهيد به شهرستان نور ، برنامه ويژه اي نظير آئين وداع و تشييع پيكر مطهر آن شهيد با حضور اقشار مختلف مردم در اين شهرستان برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام سپاه كربلاي مازندران در روزهاي اخير 13 تن از مازندراني هاي مدافع حرم در سوريه به دست تكفيري ها به شهادت رسيدند و 21 نفر هم زخمي شدند.
پيش از اين نيز 17 مازندراني در دفاع از حرم خاندان اهل بيت (ع) در سوريه شهيد شده بودند كه پيكرهاي پاكشان به كشور بازگردانده و تشييع شده بود.
استان مازندران تاكنون بيش از 10 هزار و 400 شهيد تقديم نظام اسلامي كرده است.
/1602/1295/1899

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن