ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 51281
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۰۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی نیروهای دموکراتیک کُرد سوری در الرقه

پیشروی نیروهای دموکراتیک کُرد سوری در الرقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه العربی الجدید، نیروهای دموکراتیک سوریه موفق شده اند بخش هایی از مناطق تحت سیطره داعش را در شهر الرقه آزاد کنند. نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که نیروهای این گروه کنترل مناطقی که سوله های غلات در شمال رقه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه العربی الجدید، نیروهای دموکراتیک سوریه موفق شده اند بخش هایی از مناطق تحت سیطره داعش را در شهر الرقه آزاد کنند.

نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که نیروهای این گروه کنترل مناطقی که سوله های غلات در شمال رقه قرار دارد را به دست گرفته و طی این عملیات دست کم ۲۳ تروریست داعشی کشته شده است.

بر اساس این گزارش مقابله با عناصر داعش همچنان در مناطق الرمیله، الروضه  و تشرین ادامه دارد و ائتلاف بین المللی ضد  داعش نیز حملات هوایی خود به مواضع تروریست ها در این منطقه را ادامه می دهد.

بر اساس گزارش منابع نزدیک به نیروهای دموکراتیک سوریه دست کم ۸۰ درصد شهر الرقه در کنترل این نیروهاست و عناصر داعش در چندین منطقه در شمال این شهر مستقر شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.