ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید
  • شناسه : 51369
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۳۸
  • 301 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای ۱۳۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه

اجرای ۱۳۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مرادعلی محمدی امروز چهارشبه در نشست خبری تشریح برنامه های دفاع مقدس در ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس، نقش مردم استان را در ۸ سال دفاع مقدس بسیار چشمگیر دانست و گفت: امسال سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس است و برنامه های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مرادعلی محمدی امروز چهارشبه در نشست خبری تشریح برنامه های دفاع مقدس در ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس، نقش مردم استان را در ۸ سال دفاع مقدس بسیار چشمگیر دانست و گفت: امسال سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس است و برنامه های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری و … در این هفته انتقال و نشر ارزشهای دفاع مقدس است که بتوانیم طی آن فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک عامل بازدارنده در مقابل دشمنان به جوانان انتقال دهیم.

محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم لازم است برنامه های فرهنگی در راستای تقویت معنویت و نقش حماسه عاشورا در دفاع مقدس از برنانه های همسو با دهه محرم استفاده بهینه شود.

اجرای ۱۳۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه به تشریح برنانه های هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: این برنامه ها از ۳۱ شهریور با رژه نیروهای مسلح و به نمایش گذاشتن اقتدار و وحدت ملی در مکان بلوار طاق بستان آغاز و تا ۷ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

محمدی ابراز داشت: طی این هفته بیش از ۱۳۰۰ برنامه طراحی شده که ۸۰۰ برنامه توسط کمیته های ده گانه و بیش از ۵۰۰ برنامه توسط فرمانداری ها در شهرستانها برگزار خواهد شد.

وی شعار اجرای برنامه های دفاع مقدس را” من انقلابی ام” عنوان کرد و تصریح کرد: نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش حمایسه مردم گیلانغرب، عطر افشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه ادوات نظامی همراه با بازسازی عملیات مسلم بن عقیل، برپایی اکیپ سلامت و ویزیت رایگان، همایش پیاده روی در شهرستانها، دیدار نیروهای نظامی با امام جمعه کرمانشاه، همایش اصناف و نقش آنها در دفاع مقدس، برگزازی یادواره شهدای روستایی و عشایری، گردهمایی هیئات مذهبی، حرکت دسته عزاداری نیروهای مسلح از جمله برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

تشییع پیکر شهید گمنام و کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس

وی گفت: همچنین طی پنج شنبه ۳۰ شهریور مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در پادگان شهید رجایی کرمانشاه، که در عملیات بدر در سال ۶۳ به درجه رفیع شهادت نایل شده برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: کلنگ زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس(باغ موزه) در کرمانشاه که در برنانه ششم توسعه دولت مصوب شده، در مساحت ۱۵ هکتار روبروی هوانیروز جنب پادگان توحید از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

تهیه آلبوم عکس شهدای دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ»

وی به تهیه آلبوم عکس شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این آلبوم به زودی برای چاپ آماده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه یاداور شد: از دیگر برنانه های هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان “گنج جنگ” است که بیش از ۶۰ تابلو در آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: مردم استان کرمانشاه در ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم ۹۸۰۰ شهید، حمایت رزمندگان  و مقاومت در مرزها توانستند جلوز دشمن بایستند و اجازه ندهند که آنها به اهدافشان دست یابند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.